کل مستند در هر یکشنبه: باغ وحش به باز باقی می ماند در روز سه شنبه به جای یکشنبه ها

میسور/Mysuru: از نظر افزایش تعداد تاج موارد مثبت دولت تصمیم گرفته است به اجرای کامل مستند در آینده چهار روزهای

توسط PARINEWS در 10 تیر 1399

میسور/Mysuru: از نظر افزایش تعداد تاج موارد مثبت دولت تصمیم گرفته است به اجرای کامل مستند در آینده چهار روزهای یکشنبه (5 جولای 12, 19 و 26). از این رو Mysuru باغ وحش نیز بسته می شود در روزهای یکشنبه.

این باغ وحش استفاده می شود که بسته باقی می ماند در روز سه شنبه (تعطیلات هفته) برای تعمیر و نگهداری باز خواهد شد برای بازدید کنندگان در آینده چهار روز سه شنبه (جولای 7, 14, 21, 28).

صحبت کردن به ستاره میسور, باغ وحش, مدیر اجرایی, Ajit M. Kulkarni گفت که به دولت دستور داده است تا کامل مستند در چهار آینده روزهای یکشنبه از آن شده است تصمیم به نگه داشتن باغ وحش باز به صورت عمومی در تمام آینده چهار روز سه شنبه.

اگرچه باغ وحش باز بود حتی امروز (سه شنبه) تنها 45 اعضا باید در بازدید از باغ وحش تا بعد از ظهر گفت و افزود: "بعد از مستند آرام بود و باغ وحش باز بود برای بازدید کنندگان به طور متوسط 150-200 مردم در بازدید از این باغ وحش هر روز. ما باید تمام اقدامات احتیاطی برای جلوگیری از گسترش بیماری همه گیر و برای حفظ کارکنان ما بازدید کننده های پرندگان و حیوانات, امن, اما هنوز هم تعداد بازدید کننده ها کمتر است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب