پلیس راهنمایی و رانندگی را در حال حاضر است به آستان خود را برای جمع آوری جریمه

میسور/Mysuru: رانندگان که نقض قوانین راهنمایی و رانندگی و فرار از پلیس راهنمایی و رانندگی تفکر که آنها دور می

توسط PARINEWS در 25 خرداد 1399

میسور/Mysuru: رانندگان که نقض قوانین راهنمایی و رانندگی و فرار از پلیس راهنمایی و رانندگی تفکر که آنها دور می توانید بدون پرداخت جریمه در حال حاضر باید مراقب باشید به عنوان پلیس را بد گویی کردن درب برای جمع آوری جریمه.

پیش از این پلیس راهنمایی و رانندگی مورد استفاده قرار گیرد به ارسال ترافیک نقض اعلامیه از طریق پست و در حال حاضر از 12 ژوئن دستیار Sub-بازرسان (ASIs) از تمام ترافیک ایستگاه های پلیس در شهرستان را آغاز کرده اند شخصا بازدید از خانه از قوانین راهنمایی و رانندگی با متخلفان به جمع آوری جریمه.

در حال حاضر پلیس راهنمایی و رانندگی در حال انجام چک در تمام برجسته اتصالات و جاده ها و جمع آوری جریمه پس از صدور اعلامیه در نقطه. در مورد متخلفان را متوقف کند و با سرعت دور پلیس راهنمایی و رانندگی بر اساس شماره ثبت وسیله نقلیه را در رسیدن به خانه های خود و صدور اعلامیه به آنها و جمع آوری جریمه.

پلیس راهنمایی و رانندگی نیز با کلیک کردن بر روی عکس از ترافیک نقض قوانین مانند سه گانه, روش سوارکاری helmetless سوار سوار و ترک سوار نه با پوشیدن ماسک, سیگنال پریدن و غیره. و بر اساس تعداد ثبت نام خودرو, ترافیک ASIs خواهد شد بازدید از خانه مجرم و جمع آوری خوب است. پلیس راهنمایی و رانندگی را آغاز کرده اند که این عملیات به عنوان تعقیب رانندگان که متوقف نمی شود در طول چک کردن ممکن است منجر به حوادث است.

"برای سه گانه, سه تومان. 500 خوب خواهد بود جمع آوری تومان. 1000 دلار برای پارکینگ در 'بدون پارکینگ' مناطق تومان. 500 برای عبور گورخر عبور و متخلفان را به سرفه تومان. 1000 دلار برای صحبت در گوشی های تلفن همراه در حالی که سواری و یا رانندگی" گفت: ACP Sandesh کومار.

دستیار کمیسر پلیس (ترافیک) Sandesh کومار گفت که قبلا تخلف متوجه شدند که تولید شده در اتوماسیون مرکز آدرس متخلفان بودند به دست آمده از منطقه ای حمل و نقل (RTO) و نقض متوجه شد در حال ارسال از طریق پست. اما تعداد کمی از مردم که تا به حال موفق به دریافت اعلامیه های مورد استفاده به طور داوطلبانه پرداخت جریمه در حالی که دیگران استفاده می شود به همین دلیل است که آنها تا به حال موفق به دریافت اخطار از طریق پست و فرار از پرداخت جریمه. از این رو, ASIs از تمام ترافیک ایستگاه های پلیس در شهرستان خواهد شد در حال حاضر بازدید از خانه از قوانین راهنمایی و رانندگی با متخلفان و جمع آوری جریمه از آنها.

Sandesh کومار بیشتر گفت که این ابتکار جدید آغاز شده در ژوئن 12 و بیش از 30 قوانین راهنمایی و رانندگی با متخلفان صادر شد اعلامیه ها و جریمه های نقدی جمع آوری شده از آنها در روز-1.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن