کشت و زرع درخت و پاکیزگی درایو SWR Mysuru

میسور/Mysuru: روز جهانی محیط زیست تجلیل شد امروز توسط جنوب غربی راه آهن (SWR), Mysuru بخش که در آن کشت و زرع د

توسط PARINEWS در 16 خرداد 1399

میسور/Mysuru: روز جهانی محیط زیست تجلیل شد امروز توسط جنوب غربی راه آهن (SWR), Mysuru بخش که در آن کشت و زرع درخت انجام شد توسط بخشی از راه آهن مدیر (DRM) Aparna Garg و دیگر مقامات ارشد راه آهن افسران Mysuru را بدست آورد. به عنوان بسیاری از 30 نهال نقره ای صنوبر کاشته شد همراه با راه آهن مرزی در KRS جاده ها است.

نازک جریان آب مازاد از وانی Vilas آب کار می کند که می گذرد از طریق راه آهن بود که زمین پاک از زباله های پلاستیکی و زباله است. این منطقه که می افتد در قلب شهرستان در KRS جاده داده شده است یک جراحی کشیدن صورت. این را اضافه کنید قابل مشاهده پوشش سبز به این منطقه است. خشک برگ جمع آوری و کمپوست واحد پیشنهاد شده است به راه اندازی در مجاورت.

در مناسبت های DRM اداره 'Swachhta تعهد' به افسران و کارکنان که آنها را متصل به اختصاص حداقل دو ساعت در هفته از Shramdaan نسبت به پاکیزگی.

در لحن با موضوع سال "جشن تنوع زیستی" یک ویدئو کلیپ را نیز راه اندازی تاکید متعادل و سازگار با محیط زیست سیستم. این بود که به دنبال یک وبینار در مورد این موضوع سازماندهی شده توسط مدیر کل دفتر جنوب غربی راه آهن (SWR).

ویژه تمیز کردن درایو بود و همچنین راه اندازی ایستگاه های مختلف این بخش در Subramanya جاده ارسیکر, Davangere, Shivamogga و مربیگری انبار.

یک فعالیت آنلاین رقابت برای کارکنان و بخش خود را در "تنوع زیستی' برانگیخته پاسخ خوب با توجه به آزادی مطبوعات.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن