کاشت درخت, برچسب, کمپین محیط زیست روز

Devi Kere جوانسازی کامل قبل از اواسط ماه جولای سال 2020 میسور/Mysuru: روز جهانی محیط زیست برگزار شد با کنفدراس

توسط PARINEWS در 21 خرداد 1399

Devi Kere جوانسازی کامل قبل از اواسط ماه جولای سال 2020

میسور/Mysuru: روز جهانی محیط زیست برگزار شد با کنفدراسیون صنایع هند (CII), Mysuru در Nadanahalli دریاچه (Devi Kere) با کاشت نهال در سواحل دریاچه است.

آمیت کومار رئیس CII Mysuru و Pavan G. Ranga معاون رئیس CII Mysuru همراه با سام جریان و Savitha Mallapa, Convenor و Co-Convenor از CII CSR پنل بود و دکتر Pradeep Manjunath و Nikhil Koundinya صندلی و روسای CII-Yi (سرخپوستان جوان) بود و Vikram (the goat) GM-HR در JK تایر و ریحان جوشی, GM-HR در Rishi FIBC حضور داشتند به مناسبت همراه با دیگر CSR اعضای پانل و ساکنان محلی اعضای.

Devi Kere است که شادابی و طراوت در ارتباط با دولت های منطقه و CII با حمایت از JK لاستیک & Industries Ltd. و rProcess برون سپاری خدمات Pvt. Ltd. است که انتظار می رود برای تکمیل قبل از اواسط ماه جولای سال 2020 است. بیش از 200 نهال کاشته خواهد شد در اطراف دریاچه به آن را به خانه برای بسیاری از پرندگان و حتی برای پرندگان مهاجر.

کاشت نهال در دریاچه مجاورت CII رئیس Amit Kumar پیشنهاد کرد که هر فرد دارای یک مسئولیت برای نجات مادر طبیعت و درخواست برای کاشت حداقل یک نهال درخت در ماه ژوئن.

Pavan Ranga معاون رئیس پرسید: در چه روزی روزگاری چنین خوب لیکس کردم ناپدید شد بیش از یک دوره از زمان و پس از جوانی چگونه به حفظ این دریاچه ها و درخواست جامعه محلی برای حمایت از حفظ چنین طرح CII.

سام جریان, Convenor CSR, پنل, پیشنهاد به مانند دیگر مرگ دریاچه ها در داخل و اطراف شهر است که می تواند به شادابی و طراوت با حمایت از دولت های منطقه است.

Seshadripuram مدرک کالج

NSS واحد Seshadripuram مدرک دانشگاهی در ارتباط با NSS تلفن دانشگاه میسور (UoM) جشن روز جهانی محیط زیست با موضوع 'کاشت درخت و صرفه جویی در زندگی' با اتخاذ دو پارک های عمومی در Lakshmikantanagar در تاریخ 5 ژوئن. B. Umesh حیات وحش عکاس و Shivanna سابق Corporator, Lakshmikantanagar و لاکشمی Shivanna, Corporator, Lakshmikantanagar شد رئیس مهمانان. آنها کاشته و آبیاری این نهال به عنوان بخشی از جشن. حدود 100 نهال کاشته شد توسط کارکنان و NSS داوطلبان. N. Archanaswamy, Prnicipal, SIPUC و پروفسور K. Sowmya Erappa, اصلی, Seshadripuram مدرک کالج و کارکنان حضور داشتند. R. Raghavendra NSS افسر پیشنهادی رای تشکر و درخواست همه به کاشت نهال و به دنبال پس از آن تا زمانی که رشد می کند به اندازه کافی بزرگ برای حفظ خود است.

CII سرخپوستان جوان (یی), Mysuru

تیم CII یی Mysuru جشن روز جهانی محیط زیست منحصر به فرد شروع یک برچسب کمپین. درخت نهال نیز کاشته شده در وانی Vilas آب کار می کند (VVWW).

این برچسب می گویند: "پاک و سبز Mysuru' به آموزش خارجی ها در مورد ما شهر پاک و برای حفظ همان و برای Mysureans به یک عامل احساس خوبی در مورد شهرستان. Gurudutta Hegde, کمیسر, MCC و دکتر Nagaraj بهداشت افسر MCC, آمیت کومار, رئیس CII Mysuru, Pavan Ranga معاون رئیس CII Mysuru, Dr. M. Pradeep رئیس سرخپوستان جوان, Nikhil P. Koundinya Co-صندلی یی Mysuru, همراه با تیم اجرایی اعضای شورای جا به جا این برچسب در MCC وسایل نقلیه. در مجموع 5000 پوستر توزیع خواهد شد به Mysureans توسط تیم جا به جا شود در وسایل نقلیه خود را. Bharath Devarajappa, G. L. Shubha, Ravi Shankar Raghavendra, Smitha تام Abhigna راجیو از یی شورای اجرایی توزیع برچسب tobio ،



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن