ترایبکا همکاران با AT&T و IMAX برای راه اندازی تابستان فیلم drive-در سری

سالن های سینما در سراسر کشور بسته هستند اما برخی drive-ins در حال دیدن یک تجدید حیات در پی اجتماعی فاصله شیوه

توسط PARINEWS در 17 اردیبهشت 1399

سالن های سینما در سراسر کشور بسته هستند اما برخی drive-ins در حال دیدن یک تجدید حیات در پی اجتماعی فاصله شیوه های. در حال حاضر ترایبکا شرکت (شرکت در پشت ترایبکا جشنواره), IMAX و AT&T در حال همکاری برای آوردن یک تابستان سری فیلم به عنوان بسیاری از رانندگی در تئاتر به عنوان ممکن است در ما.

ترایبکا درایو را از ویژگی های یک انتخاب سرپرستی از فیلم های قدیمی و جدید در کنار ویژه موسیقی و, رویدادهای ورزشی, با توجه به آزادی مطبوعات. این مجموعه آغاز و در ژوئن 25th, اگر چه برنامه نویسی اطلاعات — از جمله تاریخ های خاص و شهرستانها و آنچه در فیلم نشان داده خواهد شد — در دسترس نیست هنوز. اطلاعات بیشتر در دسترس خواهد بود در هفته های آینده این شرکت می گویند. سری استفاده خواهد کرد IMAX دیجیتال remastering روند به افزایش هر دو تصویر و کیفیت صدا از فیلم هایی که بازی در رانندگی-در تئاتر.

در طول این سری ترایبکا کار خواهد کرد با فروشندگان محلی برای حمایت از کسب و کارهای کوچک. رانندگی در تئاتر بزرگ جامعه قطعات و مجموعه ای می خواهد به اطمینان حاصل شود که آن دسته از جوامع نشان داده و آن را احساس منحصر به فرد. ترایبکا شرکت های AT&T و IMAX امیدوارند که مردم مقید کردن تقاضا برای خارج شدن از خانه و در محیط جامعه را سوق دادن مردم به تئاتر.

حدود 5 تا 10 درصد از رانندگی در تئاتر صاحبان سراسر کشور شاهد افزایش درآمد جیم Kopp اداری کار برای ایالات رانندگی در تئاتر انجمن صاحبان (UDITOA) گفت: CNBC. اما هنوز هم تعداد نسبتا کمی. چندین سالن تئاتر مواجه شده اند مجبور تعطیلی در آمده است که منع تجمع جرم در حال حاضر.

فقط کمتر از 10 درصد از درایو درتئاتر در ایالات متحده باقی مانده اند باز, John Vincent رئیس UDITOA سی ان ان گفت. با وجود آن تئاتر باقی مانده باز امتیازی می ایستد بسته اند و اضافی اجتماعی-دورى از پروتکل های در حال اجرا. تئاتر ممکن است برای کسب و کار باز است اما یکی از مهم راه کسانی که تئاتر را به درآمد (فروش امتیازات) باقی مانده برای تعداد پایین. Teaming تا با شرکت IMAX و AT&T می تواند کمک بیشتری تئاتر بازگشایی و رانندگی کسب و کار در تئاتر است که در حال حاضر عامل.

"من می دانم که بسیاری از drive-ins واقعا قدر این فرصت را به کار با ترایبکا شرکت های تیم به ارمغان بیاورد محتوا به صفحه نمایش ما در این مورد نیاز محیط زیست" وینسنت گفت: در آزادی مطبوعات.

سوال بزرگ این است که آیا فیلم های جدید از استودیو مانند دیزنی برادران وارنر (متعلق به AT&T) و جهانی در دسترس خواهد بود برای تئاتر برای بازی در این تابستان. بسیاری از فیلم به تعویق افتاده اند تا بعد از آن در سال, با, برخی از حرکت یک سال کامل به 2021 تاریخ انتشار. دو تا از اولین فیلم منتشر شد و در تابستان امسال شعار و مولان در ماه جولای هنوز هم می تواند در صورت تاخیر در صورتی که استودیو (برادران وارنر و دیزنی به ترتیب) فکر نمی کنم مخاطب مردم در انتخابات وجود دارد. اگر که مورد رانندگی در تئاتر ممکن است مجبور به تکیه بر کارنامه, برنامه نویسی, کوچکتر, فیلم های مستقل و رویدادهای خاص به درایو اتومبیل افراد به مقدار زیادی به جای بزرگ بودجه تصاویر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن