'Trin Trin خدمات رزومه

52 ایستگاه docking به ارائه 450 دوچرخه از جمله 30 دنده, چرخه میسور/Mysuru: 'Trin Trin,' عمومی دوچرخه های (PBS)

توسط PARINEWS در 15 خرداد 1399

52 ایستگاه docking به ارائه 450 دوچرخه از جمله 30 دنده, چرخه

میسور/Mysuru: 'Trin Trin,' عمومی دوچرخه های (PBS) سیستم تکمیل سه سال امروز (4 ژوئن). خدمات خارج شد به صورت گذشته دو و نیم سال به دلیل مستند و از سر گرفته است و از ژوئن 1.

پس دولت مرکزی جهت مستند آرامش منطقه دولت داده است اشاره به از سرگیری Trin Trin خدمات با 450 دوچرخه از جمله 30 دنده دوچرخه در 52 ایستگاه docking.

هر چند این خدمات از سر گرفته و از دوشنبه گذشته با DC Abhiram G. Sankar اجازه آن را برخی از زمان مورد استفاده قرار گیرد به کمال ،

'Trin Trin راه اندازی شد در 4 ژوئن 2017 سپس وزیر Siddharamaiah. قبل از مستند هر روز از 1200 نفر از مردم استفاده از این سرویس با بیش از 40 درصد دانش آموزان با توجه به این خدمات است. همچنین گردشگران جذب شدند نسبت به این سیستم PBS.

سیستم تاسیس شد Mysuru شهرستان شرکت (MCC) در ارتباط با مدیریت شهری حمل و نقل زمینی (DULT). شهر بر اساس " سبز چرخ سوار کردم مناقصه مدیریت PBS سیستم.

سواران می توانید دوچرخه را از هر ایستگاه docking و پارک دوچرخه در هر نزدیکترین ایستگاه docking.

علاقه مند می توانند ثبت نام در RTO غرب ایستگاه راه آهن شهر اتوبوس, اتوبوس ایستاده اتوبوس برون شهری ایستاده Mysuru وحش و میسور کاخ.

صحبت به 'ستاره میسور,' مدیر سبز چرخ سوار که در عمل PBS آشا Kerakatti گفت: "Trin Trin خدمات آن متوقف شد زیر مستند از سر گرفته است و از ژوئن 1. با توجه به مستند وجود خواهد داشت هیچ جشن تکمیل سه سال در 4 ژوئن. در Mysuru وجود دارد 14,000 اعضای ثبت شده تحت این سیستم است. وجود دارد به خصوص طراحی وسایل نقلیه برای حمل و نقل bicyles به ایستگاه docking; از آنها پنج وسایل نقلیه آسیب دیده اند با توجه به های اخیر باران و باد. با توجه به مستند آنها نمی تواند تعمیر. در حال حاضر تعمیر کار گرفته شده است. با باقی مانده یک وسیله نقلیه استخدام کرده ایم برخی از وسایل نقلیه دیگر برای از سرگیری خدمات. آن نیاز به حداقل یک هفته برای خدمات به بهار بازگشت به حالت عادی."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن