مغلوب ساختن پیشی جستن و اینتل در حال بنا به گزارش هل دادن برای پردازنده های جدید کارخانه ها در ایالات متحده

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت گزارش شده است که در مذاکرات با عمده پردازنده تولید کنندگان به ساخت کارخانه ها در ای

توسط PARINEWS در 21 اردیبهشت 1399

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت گزارش شده است که در مذاکرات با عمده پردازنده تولید کنندگان به ساخت کارخانه ها در ایالات متحده با توجه به یک گزارش از وال استریت ژورنال. در حالی که مجله منابع مرجع مختلف "مذاکرات" بین دولت و تولید کنندگان اینتل گزارش دارای یک برنامه خاص برای اجرای یک کارخانه که تولید کننده تراشه های "امن" — بازی در ما ترس از اعتماد به پردازنده گیاهان مستقر در خارج از کشور.

مغلوب ساختن پیشی جستن رکورد در تولید در ایالات متحده است گردابی بنابراین انتظار یک محصول جدید ما پردازنده های ریخته گری به موسیقی پاپ است یک شرط بندی مخاطره آمیز. هر چند او با افتخار از دستاوردهای در فناوری بخش بسیاری از این شده اند در مجموع whoppers از جمله تکرار دروغ در مورد "جدید" اپل کارخانه در تگزاس است. اما مجله گزارش نشان می دهد همه چیز ممکن است جدی تر از یک عکس-op با رئیس جمهور. TSMC که باعث می شود اپل یک سری تراشه های دارای گزارش شده است صحبت کردن با اپل و حیاتی سازمان های دولتی در مورد ساخت یک کارخانه در ایالات متحده است. و با توجه به مجلهاینتل است که مشتاق به شرکت. "ما بسیار جدی در مورد این" اینتل VP گرگ اسلاتر گفته وال استریت ژورنال.

بدون جزئیات بیشتر در مورد این مذاکرات و برنامه های آن را معقول و منطقی به فرض chipmakers به سادگی پاسخ به طور بالقوه سودآور کسب و کار دفاع قرارداد. عنوان مجله اشاره, مدیر عامل شرکت اینتل باب قو با ارسال نامه ای به وزارت دفاع در آوریل 28th و گفت که "آن را در بهترین منافع ایالات متحده و اینتل" برای کشف عامل تجاری تراشه ریخته گری در ایالات متحده است.

ما شک و تردید در مورد مزایای جهانی شدن ممکن است بالا سوار با تشکر از COVID-19 همه گیر اما در حال حرکت با تکنولوژی ساخت به ما نیست به عنوان ساده به عنوان داشتن یک تغییر از قلب; های موجود در زنجیره تامین بازده از بیش از یک دهه از سرمایه گذاری در خارج از کشور تولید نمی تواند به راحتی معکوس شود. حتی اگر این مذاکرات به نوبه خود به چیزی واقعی انتظار نیست اپل تراشه های ساخته شده در ایالات متحده در هر زمان به زودی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن