مغلوب ساختن پیشی جستن گزارش درگیری با AT&T, Verizon و T-Mobile بیش از دادن متون

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن انتخاب مجدد مبارزات انتخاباتی گزارش شده است که مبارزه با حامل تلفن همر

توسط PARINEWS در 2 مرداد 1399

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن انتخاب مجدد مبارزات انتخاباتی گزارش شده است که مبارزه با حامل تلفن همراه بیش از حق به ارسال آمریکایی ناخواسته و متون. با توجه به کسب و کار خودیاین کمپین وکلای فعال در مذاکرات با شرکت های تلفن پس از یک شخص ثالث ابزار غربالگری مسدود تهمت متون در اوایل ماه جولای. کمپین مدعی است که غربالگری متون به مقدار سرکوب, سیاسی, سخنرانی, در حالی که حمل و ترس اجازه می دهد آنها را خواهد شد در نتیجه جریمه برای نقض anti-spam قوانین.

2020 انتخابات به ارمغان آورده است موجی از پیام های متنی از سراسر طیف سیاسی به خصوص با این بیماری همه گیر محدود در شخص کمک رسانی. بسیاری از کاربران نمی انتخاب کردن در به این missives و این معلوم نیست که آیا آنها نقض قوانین فدرال به معنای محدود کردن های ناخواسته و متون. مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در ضمن تحمیل کرده است تندتر جریمه برای spammy و غیر قانونی robocalls. که بنا به گزارش ها قرار داده حمل بر لبه با وجود تهمت انتخاباتی رقیب آن را به طور غیر قانونی خودکار متون. یک سخنگوی کمپین گفت: آستانه که مخفف آن توسط برنامه های آن است. "هر گونه تلاش توسط حامل برای محدود کردن مبارزات انتخاباتی از تماس با حامیان خود است, سرکوب, سیاسی, سخنرانی. ساده و ساده است."

کسب و کار خودی توصیف یک "بن بست" بین تهمت و حامل واسطه در یک نقطه با مغلوب ساختن پیشی جستن مشاور و پسر در قانون Jared کوشنر که ظاهرا به نام اجرائی از Verizon, AT&T و T-Mobile به شکایت در مورد بلوک.

سیاسی فعالان باید به طور کلی شده است هل دادن برای گریز بیشتر برای برقراری تماس و ارسال متون. دیوان عالی کشور به تازگی علیه انجمن آمریکایی از مشاوران سیاسی که استدلال robocalling ممنوعیت نقض متمم اول قانون اساسی. اما برگ برنده انتخاباتی کشیده شده خاص انتقاد به شدت ارسال انبوه متون متعدد از جمله پرونده های حقوقی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن