مغلوب ساختن پیشی جستن حساب توییتر اضافی از حفاظت است که می تواند به همین دلیل آن را نمی توانید هک

در روز گذشته حمله گسترده در توییتر برخی از بالاترین مشخصات حساب در این سرویس از جمله رئیس جمهور, باراک اوباما,

توسط PARINEWS در 27 تیر 1399

در روز گذشته حمله گسترده در توییتر برخی از بالاترین مشخصات حساب در این سرویس از جمله رئیس جمهور, باراک اوباما, جو بایدن, Elon Musk و بیل گیتس به حال حساب خود را ربوده به فروختن بیت کوین کلاهبرداری است. قابل توجه اما دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن شاید معروف ترین کاربر توییتر از همه دست نخورده بود با این حمله و این می تواند به دلیل توییتر اجرا کرده است اضافی برای حمایت از حساب خود.

عمیقا-گزارش مقاله در حمله نیویورک تایمز می نویسد که مغلوب ساختن پیشی جستن حساب توییتر به حفاظت اضافی پس از "گذشته حوادث" با استناد به دو منابع ناشناس — یک مقام ارشد کاخ سفید رسمی و توییتر کارمند. نیویورک تایمز مشخص نیست چه کسانی که در گذشته حوادث بودند اما آنها می توانند به مراجعه نوامبر 2nd, 2017 حادثه که در آن یک کارمند سرکش غیر فعال مغلوب ساختن پیشی جستن حساب کاربری در آخرین روز خود را در این شرکت است. مغلوب ساختن پیشی جستن حساب بازگشت به توییتر 11 دقیقه بعد.

یک روز پس از غیر فعال کردن توییتر گفته است: "اجرا و اقدامات حفاظتی برای جلوگیری از این اتفاق می افتد دوباره." شرکت نمی استادانه درست شده بیشتر است. اما وال استریت ژورنال گزارش داد در آن زمان است که توییتر در حال حاضر محدود تعدادی از کارکنان است که می تواند دسترسی تهمت حساب پس از افتتاح. این ابزار به طور معمول اجازه دهید کارکنان تعلیق و یا غیر فعال کردن حساب, اما اجازه ندهید که آنها صدای جیر جیر از این حساب به وال استریت ژورنال گفت.

مادربرد گزارش شده است که افراد درگیر در حمله روز چهارشنبه بودند و به اشتراک گذاری تصاویر در توییتر یک ابزار مدیریت ظاهرا استفاده می شود برای حمله است. و توییتر خود گفته است که خود را کارمند سیستم ها و ابزار های در معرض خطر قرار گرفت. اگر کسانی نیز همان سیستم که دیگر دسترسی گسترده به تهمت حساب از سال 2017 است که می تواند ساخته شده اند حساب خود را بیشتر دشوار است اگر نه غیر ممکن است برای دسترسی از ابزار مدیریت استفاده می شود حمله است. آن را نیز ممکن است که تهمت را حساب سخت بیشتر پس از rogue کارمند غیر فعال آن در ماه نوامبر 2017.

توییتر نشده است در پاسخ به یک درخواست برای نظر بنابراین ما نمی توانیم دقیقا مطمئن شوید که آن پادمان هستند چه متوقف حمله از ربودن حساب او در روز سه شنبه. در واقع روشن نیست که حمله حتی سعی کردم. در هر صورت آنها را دریافت نمی کند و که می توانست مانع در حال حاضر شرایط بسیار بد از گرفتن حتی بدتر است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن