هدست بازی جدید Turtle Beach طراحی تازه و شارژ USB-C

ساحل لاک پشت است انتشار نسخه های جدید خود را مخفیکاری 600 و 700 هدست بازی, بهبود در مدل 2017 با طراحی تصفیه شد

توسط PARINEWS در 23 مرداد 1399

ساحل لاک پشت است انتشار نسخه های جدید خود را مخفیکاری 600 و 700 هدست بازی, بهبود در مدل 2017 با طراحی تصفیه شده است که حرکت دکمه های خود را به محل مناسب تر در حالی که مبادله از میکرو USB شارژ برای USB-C بسیار مورد نیاز در سراسر ترکیب کل.

ساز محیطی هنوز هم تکه تکه کردن هدست ها توسط پلت فرم بازی، با مخفیکاری 600 و 700 برای صاحبان ایکس باکس و گزینه های خاص برای پارسه پلی استیشن ساخته شده است. واقعا، تفاوت های عمده آن چیزی است که مدتی است که بوده اند: رنگ و نوع اتصال. برای مخفیکاری 600، شما می توانید هدست است که مطابق با طرح رنگ هر دو کنسول (و یا به سادگی در سفید اگر شما مانند نشان دادن خود را احساس نمی خواهم به عنوان یک دست نشان دادن). و در حالی که نسخه پلی استیشن متکی بر گیرنده بی سیم USB, هدست ساخته شده برای ایکس باکس می تواند به طور مستقیم به کنسول و یا به یک کامپیوتر متصل اگر شما یک آداپتور ایکس باکس بی سیم متصل.

ساحل لاک پشت می گوید که هدست های جدید آن علاوه بر کنسول های فعلی با PS5 و Xbox Series X کار خواهد کرد. در مورد مخفیکاری 600 و 700 جنس 2 ساخته شده برای پلی استیشن، آداپتور بی سیم USB اجازه می دهد تا آن را به کار با نینتندو سوئیچ هنگامی که کنسول لنگر انداز. اگر چه، فقط برای جلوگیری از سردرگمی، از برنامه قبلی هدست های لاک پشت ساحل فقط همان کار با فن آوری جدید. شما فقط شارژ USB-C دستی و دیگر tweaks آن را به ارمغان می آورد.

Turtle Beach Stealth 600 Gen 2
...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن