بیست و سه سال از تشکیل... ساکنان طرح بندی راه آهن شراداناگار از امکانات اولیه ۸۸۸۰۱۱۰۰۰۱۱۰۸۸۸ محروم شدند <strong>Mysore/Mysuru</strong>: در سال ۱۹۹۷ توسط جامعه همسود ساختمان ساختمان کارکنان راه آهن جنوب غربی در زمینی به ۴۴ هکتار با ۶۴۰ سایت توزیع شده و حدود ۷۰ درصد خانه های ساخته شده، امکانات اولیه مانند جاده های خوب، پارک ها و غیره تشکیل شده است سراب حتی تا به امروز برای ساکنان طرح راه آهن شرادا نگار <strong>است.</strong> به غیر از تنها یک منطقه خوب آسفالت شده برای طرح بندی، هیچ جاده آسفالت شده وجود دارد و تقریبا تمام جاده های گلی در طرح با چاله پر شده است. آبکش های وجود دارد که آب فاضلاب یا آب باران نمی توانند در آن جریان داشته باشد و از آنجا که چیدمان در جای کم قرار دارد، آب فاضلاب به دلیل آثار غیر علمی UGD به خانه ها برمی گشت. باران فصل نفرین برای ساکنان به عنوان باران آب سیل خانه ها و ساکنان مجبور به صرف شب بی خوابی از بین بردن آب باران از خانه های خود، گفت: ساکنان به SOM. پارک <strong>ها:</strong> در کل 44 هکتار زمین، یک پارک واحد توسعه یافته است، ساکنان تاسف. شیوپا، یکی از ساکنان این منطقه می گوید که محل مشخص شده برای پارک ها پر از هرز، بوته ها و گیاهان بیش از حد رشد کرده و همچنین پر از زباله است که به پناهگاه امنی برای مارها، حشرات و خزندگان دیگر تبدیل شده است که باعث ایجاد حس ترس در میان ساکنان شده است. او همچنین گفت که یک زن مقیم آمده بود جلو برای صرف پول از جیب خود و پارک توسعه یافته و اضافه کرد که چقدر می تواند تنها زن صرف زمانی که وزارت مربوطه است که گرفتن lakhs از روپیه به عنوان مالیات کاملا نگه داشتن بود. "از آن زمان تا به حال 16 سال است که من خانه من در طرح راه آهن و مواجه با بسیاری از مشکلات از آن زمان ساخته شده است. بدون هیچ راه و زهکشی مناسب، ما احساس می کنیم که ما زندگی در یک مکان ناشناخته منجر می شود. مشکلات در هنگام بارش باران بدتر می شود، "Venugopal، مهندس راه آهن بازنشسته و ساکن طرح راه آهن. آثار غیر علمی: Venugopal گفت که جاده ای از روستای بوگادی از طریق طرح راه آهن شرادا نگار که به شیوه ای غیر علمی در حال ساخت است در حال توسعه است و افزود که این جاده کار می کند تنها به جای حل آن مشکلات را افزایش می دهد. او بیشتر گفت که حتی آبکش در دو طرف جاده آسیب دیده است. با اشاره به اینکه وقتی ساکنان کارگران را زیر سوال می برند وقتی که در آثار استاندارد فرعی به سر می برند، کارگران بلافاصله آن ساخت و ساز خاص را تخریب می کنند، او گفت که پول مالیات دهندگان در حال هدر رفت است. جاده در کانال: ساکنان ابراز تردید کرده اند که جاده ای در کانال پورایه ی ديوان که از کنار طرح راه آهن می گذرد گذاشته می شود و می افکنند که چند خانه که به صورت غير قانونی بر روی کانال ساخته شده بودند چند سال پيش تخريب شدند.

میسور/میسورو: در سال ۱۹۹۷ توسط انجمن همسود ساختمان خانه کارکنان راه آهن جنوب غربی در زمینی ۴۴ هکتاری با ۶۴۰ سا

توسط PARINEWS در 24 مرداد 1399
Twenty-three years since formation…

میسور/میسورو: در سال ۱۹۹۷ توسط انجمن همسود ساختمان خانه کارکنان راه آهن جنوب غربی در زمینی ۴۴ هکتاری با ۶۴۰ سایت توزیع شده و حدود ۷۰ درصد خانه های ساخته شده تشکیل شده، امکانات اساسی مانند جاده های خوب، پارک ها و غیره سراب حتی تا به امروز برای ساکنان طرح راه آهن شرادا نگار است. ...جدا از اينکه

...بعد از بیست و سه سال از تشکیل ساکنان طرح راه آهن شراداناگار از امکانات اولیه محروم شدند که در ستاره میوسر برای اولین بار ظاهر شد.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب