کشش کمک به ساخت یک esports لیگ برای HBCUs

Twitch با همکاری Cxmmunity,یک سازمان غیر انتفاعی با هدف افزایش اقلیت مشارکت جوانان در esports و بازی برای ایجا

توسط PARINEWS در 9 مرداد 1399

Twitch با همکاری Cxmmunity,یک سازمان غیر انتفاعی با هدف افزایش اقلیت مشارکت جوانان در esports و بازی برای ایجاد یک esports لیگ برای تاریخی سیاه و سفید کالج ها و دانشگاه ها (HBCUs) این شرکت پنج شنبه اعلام کرد. دانش آموزان در HBCUs دریافت کمک هزینه تحصیلی و آموزشی پشتیبانی از طریق Twitch برنامه دانشجویی و کشش کمک خواهد کرد که مدارس گسترش esports برنامه های.

Cxmmunity بنیانگذاران کریس Peay می گوید: به عنوان یک فارغ التحصیل از یک HBCU او می داند دست اول در مورد صنعت بازی را فاقد نمایندگی. "در حال رشد ما اغلب تدریس شما دریافت نمرات خوب به طوری که شما می توانید به یک کالج خوب, فارغ التحصیل از کالج و پیدا کردن یک کار خوب" Peay در بیانیه ای گفت. "بسیار به ندرت بحث ما در مورد کارآفرینی, اجازه دهید به تنهایی کارآفرینی در esports و صنعت بازی های ویدئویی. این در واقع ناپسند در برخی از مد."

شماره بین المللی توسعه دهندگان بازی انجمن نشان می دهد که 83 درصد از نوجوانان بازی, بازی های ویدئویی, اما اکثریت قریب به اتفاق تصویری سازندگان بازی — 68 درصد از اروپایی یا قفقازی تبار. هدف از این برنامه جدید را به مردم بیشتر از رنگ به مشاغل در بازی های ویدئویی و esports بخش با ایجاد یک خط لوله از استعداد این شرکت گفت.

وجود دارد بیش از 200 مدارس با تیم اول دانشگاه یا دانشکده esports تیم در سه گروه عمده دانشگاهی esports لیگ — Tespa دانشگاهی StarLeague و انجمن ملی دانشگاهی Esports (NACE). Morehouse دانشگاه در حال حاضر تنها HBCU با esports لیگ, با این حال, حرکت یا کشش ناگهانی ، اولین بازی از HBCU esports لیگ خواهد رسید Cxmmunity حرکت یا کشش ناگهانی کانال بر روی August 2nd.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن