کشش راه اندازی یک ورزش جدید دسته به عنوان آمازون هل ورزشی تسلط

Twitch به تدریج تبدیل به یک مکان کلیدی برای پخش زنده ورزشی و مطالب سال گذشته و آمازون در حال حاضر آن را تصدیق

توسط PARINEWS در 1 مرداد 1399

Twitch به تدریج تبدیل به یک مکان کلیدی برای پخش زنده ورزشی و مطالب سال گذشته و آمازون در حال حاضر آن را تصدیق فشار برای ورزش تسلط با راه اندازی یک ورزش دسته در حرکت یا کشش ناگهانی. مستقل sports دسته شامل خواهد شد جریان از باشگاه های فوتبال مانند آرسنال و رئال مادرید با یوونتوس و پاریس سنت ژرمن به دنبال. Twitch جدید ورزشی دسته نیز بازی خانه موجود NBA, NHL, RFL, UFC و NWSL محتوای آن را در دسترس بر روی پلت فرم.

Twitch نیز راهاندازی آن twitchsports کانال امروز به برجسته پخش و برنامه نویسی. این مجلس شامل یک نمایشگاه از امروز به میزبانی لیگ برتر فوتبال ستاره جیمی کنراد است که پوشش NBA, UFC, آرسنال و خانه از برجسته با استفاده از دو ساعت اسلات برای نشان دادن نوع مطالب ورزشی Twitch را ارائه کرده است.

ورزشی جدید و دسته در حرکت یا کشش ناگهانی می آید تنها چند هفته پس از آمازون در جریان لیگ برتر فوتبال رایگان در Twitch برای اولین بار. آمازون همچنین در جریان پنج شنبه شب فوتبال در حرکت یا کشش ناگهانی و امن, آلمانی, حقوق تا یک بسته از لیگ قهرمانان اروپا منطبق است. Twitch نیز یک قرارداد امضا شده در سال گذشته برای تبدیل شدن به رسمی جریان شریک برای ایالات متحده آمریکا بسکتبال. تمام معاملات به وضوح طراحی شده برای موقعیت Twitch به درخواست تجدید نظر به مخاطبان فراتر از هسته خود بازی و esports محتوا.

Twitch نیز ارائه می دهد فرصت برای تک تک ستاره های ورزشی به جریان مستقیم به طرفداران خود را. انگلیسی, راننده فرمول 1 Lando نوریس شد جوانترین بریت به ایستادن بر روی یک فرمول 1 تریبون در اوایل این ماه, و او به طور منظم کشش streamer. نوریس با استفاده از تلفن خود را به جریان در پشت صحنه به نظر می رسد در برنامه ریزی و مراحل آماده سازی برای مسابقات و گاهی فقط چند دقیقه قبل از او در مورد شروع به تمرین دور. او همچنین جریان خود escapades در PUBG و Call of Duty: Warzone. لس آنجلس شارژر Austin Ekeler و سه نفر از ستاره های بزرگ WWE همچنین استفاده از کشش برای رسیدن به طرفداران.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن