ستاره Twitch Timthetatman سرانجام برنده یک بازی از بچه ها پاییز

در حالی که جهان writhes در چنگال موج به ظاهر بی پایان از هرج و مرج, مبارزه دلگرم کننده یکی از Twitch streamer

توسط PARINEWS در 30 مرداد 1399

در حالی که جهان writhes در چنگال موج به ظاهر بی پایان از هرج و مرج, مبارزه دلگرم کننده یکی از Twitch streamer را به نفع خود یک بازی از نبرد جدید احساس سلطنتی سقوط بچه ها داستان ما می توانیم همه با خوشحالی تجمع در اطراف است.

تیموتی "TimTheTatMan" Betar، جریان دهنده به بهترین دلیل برای بازی محبوب بازی های رویال نبرد و دوستی تنگ خود را با نام های شناخته شده دیگر در Fornite و جوامع مجاور شناخته شده است، تلاش کرده است به ادعای تاج از انتشار انگلستان توسعه دهنده Mediatonic 'sسقوط بچه ها: نهایی حذفی در اوت 4.

تلاش های بی شمار او شکست خورده و به طور فزاینده ای comical سرخوردگی به یک meme، با رسمی سقوط بچه ها حساب توییتر goading و چرخش او را برای شکست های خود و جریان دهنده همکار پوکر سرگرم کننده.

اما در روز چهارشنبه، تیم مدعی پیروزی شد - و این کار را با نزدیک به ۳۴۰۰۰۰ بیننده زنده در Twitch انجام داد.

در دو هفته پس Fall Guys از انتشار آن، بچه ها سقوط تبدیل شده است یک احساس جهانی، به طور معمول برگزاری یک نقطه بالا در Twitch و جذب بازیکنان در همه جا به بازی slapstick خود را نشان می دهد آنتیک الهام گرفته از, منحنی دشواری نسبتا صاف, و همه اطراف کاریکاتوری و پاستل های قشنگ.

این بازی احساس خوب از تابستان، ساخته شده حتی بیشتر پاداش توسط چگونه آسان است برای تبدیل شدن به چالش ساده خود را مجسق: آخرین آواتار ژله شکل چپ ایستاده از یک گروه از 60. این ترکیب تمام درخواست تجدید نظر رقابتی فورتنیت یا Call of Duty: Warzone با قابلیت دسترسی و پرویت بچه پسند یک نینتندو کلاسیک مانند ماریو پارتی.

برنده شدن آن قدر ها هم سخت نیست - این بخشی از درخواست تجدید نظر است. اما این کار نیاز به کمی موفق باشید و برخی از تمرکز سخت و اندازه گیری شده. با این حال برای TimTheTatMan، گرفتن دوبله پر از دل و دل آسان بود شاهکار. و دوباره، او قربانی شیرجه بد زمان یا یکی از لحظه های امضای بازی از مطلق، تصادفی غیر قابل کنترل است که شما می فرستد، و نه فرد در کنار شما، پرواز کردن نقشه و یا در هوا به عنوان شما در استخر لجن صورتی فرود.

در نهایت، به نظر می رسید که نیروهای دیگر در حال بازی بودند. برخی از شرکت کنندگان به نظر می آمد که با تماشای جریان خود و تلاش برای رقابت در لابی خود را، که در آن او را گرفته و تا حذف شدن، به طور باز غم و اندوه تیم. در یک کلیپ ویروسی، او را می توان دید که درست از طریق زمین سقوط می کند، قربانی یک مشکل نادر آشکار است.

اما در برابر همه احتمالات، تیم پیروز شد، برنده یک دور نهایی از مینی بازی هکس- A- رفته به ادعای تاج اول خود. در عرض چند دقیقه، #hedidit و #iwashere روند شروع شد، و تبریک از برخی از بزرگترین نام بازی در سریع ریخته.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن