Twitter, Facebook و Instagram حذف یک مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین تصویری بیش از کپی رایت شکایت

Twitter, Facebook و Instagram همه حذف یک مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین تصویری از سیستم عامل خود را پس از دریافت

توسط PARINEWS در 17 خرداد 1399

Twitter, Facebook و Instagram همه حذف یک مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین تصویری از سیستم عامل خود را پس از دریافت کپی رایت شکایت رویترز گزارش داد. نزدیک به چهار دقیقه ویدئو تصاویر ویژه از اواخر جورج فلوید از مینیاپولیس, درگذشت مارس 25th, پس از یک افسر پلیس kneeled در گردن او برای بیش از هشت دقیقه است. یک ویدیو از این حادثه باعث شده است تا در سراسر کشور تظاهرات از خشونت پلیس.

توییتر غیر فعال این ویدئو در حالی که Facebook و Instagram حذف پست های حاوی تصویری. زمانی که رئیس جمهور تهمت اعتراض به حذف در یک صدای جیر جیر آن را "غیر قانونی" توییتر مدیر عامل شرکت جک دورسی پاسخ داد: "درست نیست و غیر قانونی نیست. این کشیده شد چرا که ما یک شکایت DMCA از دارنده کپی رایت."

یک سخنگوی Facebook که صاحب Instagram گفته رویترز آن را نیز دریافت کرده بود کپی رایت شکایت تحت قانون کپی رایت هزاره دیجیتال. "سازمان که با استفاده از هنر اصلی مشترک در Instagram در حال انتظار به حق به انجام این کار" سخنگوی گفت. یوتیوب را حذف کنید یک نسخه از پلت فرم آن گفت: آن را حاوی محتوای که نقض کپی رایت. از صبح روز شنبه از یوتیوب نسخه از ویدیو تا به حال نزدیک به نیم میلیون بازدید.

این روشن نیست که در زمینه کپی رایت شکایت در مورد این ویدئو با عنوان "شفا نه نفرت" است که شامل تصاویری از تظاهرات اعتراض فلوید مرگ و صدای خارج از قاب از یک رئیس جمهور تهمت سخنرانی که در آن او می گوید: "مرگ جورج فلوید بود قبر فاجعه است."

ماه گذشته توییتر, کاربردی برچسب ها به دو رئیس جمهور تهمت توييتها است که با استفاده از عبارت "در هنگام غارت شروع به تیراندازی شروع می شود" برای "ستایش خشونت" و یکی دیگر برای بودن "به طور بالقوه گمراه کننده" در مورد پست الکترونیکی-در رای گیری. مغلوب ساختن پیشی جستن بعد با صدور یک فرمان اجرایی حاکم چگونه وب سایت می توانید وزش محتوا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب