توییتر به خاموش کردن توانایی برای برخی از مردم به صدای جیر جیر پس از هک عظیم

توییتر به نظر می رسد به طور کامل غیر فعال توانایی برای برخی از حساب برای ارسال توییت جدید زیر یک هک در وب سایت

توسط PARINEWS در 26 تیر 1399

توییتر به نظر می رسد به طور کامل غیر فعال توانایی برای برخی از حساب برای ارسال توییت جدید زیر یک هک در وب سایت رسانه های اجتماعی است که دیده متعدد حساب های محبوب از جمله باراک اوباما, Elon Musk, جو بایدن, بیل گیتس و دیگران جیر کردن بیت کوین اومدی.

در حالی که توییتر تایید نشده چگونه بلوک کار می کند, به نظر می رسد تنها به درخواست و به حساب که تایید شده اند توسط توییتر. تایید نشده حساب به نظر می رسد هنوز هم قادر به صدای جیر جیر به طور معمول و تایید حساب به نظر می رسد قادر به پاسخ موجود توییتهایی. معلوم نیست چه طور گسترده توییتر فعال توانایی ارسال تویت های جدید و یا چه مدت از آن خواهد شد قبل از تایید کاربران قادر به صدای جیر جیر دوباره.

یک توییت از توییتر تایید است که برخی از کاربران ممکن است قادر به صدای جیر جیر همچنین اشاره می کند که بازنشانی رمز عبور ممکن است غیر فعال شده در حالی که توییتر با این نسخهها کار برای اصلاح وضعیت.

توییتر سیستم تایید کمک های مالی آبی علامت به کاربران اجازه می دانم که یک "حساب منافع عمومی معتبر است." تایید وضعیت استفاده می شود توسط شرکت به معنی است که حساب متعلق به مارک های سیاستمداران و دیگر چهره های واقعی هستند. فرآیند راستی آزمایی شده است موضوع به مقدار زیادی از بحث در طول سال و در توییتر قرار داده است در سیستم نگه دارید و پس از 2017 (با استثنا ساخته شده برای نامزدهای سیاسی برای سال 2020 چرخه انتخابات و مقامات بهداشت عمومی در پی COVID-19 بیماری همه گیر.)

در حال توسعه...



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب