توییتر وعده به ریز لحن آن 5G coronavirus برچسب پس از نامربوط توییتهایی شد پرچم

توییتر می گوید این کار در بهبود چگونه آن برچسب توییتهای با مشکل 5G یا coronavirus محتوا, پس از کاربران گزارش خ

توسط PARINEWS در 7 تیر 1399

توییتر می گوید این کار در بهبود چگونه آن برچسب توییتهای با مشکل 5G یا coronavirus محتوا, پس از کاربران گزارش خود توییتهایی شد که برچسب های تقلبی با یک COVID-19 واقعیت-بررسی کنید.

"در چند هفته گذشته شما ممکن است را دیده اند توییتهای با برچسب لینک به اطلاعات اضافی در مورد COVID-19," پشتیبانی از توییتر توییتی. "همه از آن توییتهایی تا به حال به طور بالقوه گمراه کننده مطالب مرتبط COVID-19 و 5G."

توییتر شروع واقعیت-چک کردن توییت که مرتبط 5G و COVID-19 همه گیر در اوایل این ماه با اضافه کردن برچسب است که بار خوانده شده "دریافت حقایق در مورد COVID-19" که لینک به توییتر لحظه با "نه 5G نیست باعث کوروناویروس" به عنوان آن است. بخشی از یک تئوری توطئه است که به طور گسترده ای افشا و خنثی پیشنهاد کرد که گسترش coronavirus بود به نحوی مرتبط با نصب و راه اندازی جدید 5G شبکه های تلفن همراه.

این واقعیت-بررسی برچسب شده است بخشی از شرکت رسانه های اجتماعی را گسترده تر تلاش برای ضمیمه برچسب های هشدار دهنده برای فراهم کردن زمینه برای توییت با گمراه کننده COVID-19 اطلاعات است. در ماه آوریل این شرکت رفت تا آنجا که به حذف گمراه کننده COVID-19-مربوط به توییتهایی که از آن به عنوان تحریک مردم به شرکت در "مضر فعالیت است."

اما این سیستم است که تعیین می کند کدام توییتهایی دریافت پرچم ظاهرا کمی بیش از حد مشتاق. به نظر می رسد توییتهایی از جمله واژه "اکسیژن" و "فرکانس" که منطبق با واقعیت-بررسی برچسب. هفته استدلال که "اکسیژن" و "فرکانس" ممکن است از کلمات کلیدی است که باعث این برچسب پس بخشی از تئوری توطئه نشان می دهد که 5G "فرکانس" مضر است به نقطه ای که آن را "بمکد اکسیژن از جو است."

پشتیبانی از توییتر می گوید آن را "ساختمان جدید خودکار قابلیت اعمال این برچسب برای توییتهایی ما فکر می کنیم می تواند مربوط به" اضافه کرد که هدف آن کاهش تعداد برچسب های تقلبی توییتهایی. این روشن نیست که رفع می شود.

توییتر نمی بلافاصله در پاسخ به یک درخواست برای اطلاعات بیشتر شنبه.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن