توییتر محدود تهمت و تهدید را جدی زور علیه معترضان

توییتر به ادامه سیاست خود را از برچسب زدن — اما نه از بین بردن — قانون-شکستن توییتهایی از رئیس جمهور دونالد مغ

توسط PARINEWS در 4 تیر 1399

توییتر به ادامه سیاست خود را از برچسب زدن — اما نه از بین بردن — قانون-شکستن توییتهایی از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. شرکت محدود یک مغلوب ساختن پیشی جستن پست امیدوار کننده "نیروی جدی" در برابر یک پتانسیل Washington, DC معادل سیاتل کاپیتول هیل اشغالی در اعتراض به منطقه.

"ما قرار می گیرد منافع عمومی توجه در این توییت برای نقض سیاست ما در برابر رفتار توهین آمیز, به طور خاص, حضور یک تهدید از آسیب در برابر یک گروه مشخص" می نویسد: توییتر ایمنی تیم. هشدار ارسال شده است در بالای صدای جیر جیر و به نظر می رسد اگر کاربران سعی کنید به پاسخ آن است. پس توییتر سیاست معمول برای رهبران جهان توییتهایی که در خدمت "منافع عمومی" با این حال نمی توان آن را حذف کرد.

این برای اولین بار تهمت صدای جیر جیر که برچسب برای ترویج خشونت و یا سوء استفاده. در اواخر ماه مه توییتر به شدت انتقاد یک صدای جیر جیر که گفت: "هنگامی که غارت شروع به تیراندازی شروع می شود" و گفت که آن را ستایش کردند. پلت فرم نیز برچسب "برنامه به طور بالقوه گمراه کننده" اطلاعات غلط در مورد پست الکترونیکی-در رای گیری و دستکاری ویدئو مسئله به سی ان ان پخش. برچسب ها کشیده شده اند تهمت خشم و او با صدور یک فرمان اجرایی حمله به "تعصب" در رسانه های اجتماعی پس از رای گیری واقعیت-بررسی کنید.

محدود توییتهایی نمی تواند دوست یا پاسخ به اگر چه می توان آنها را بازتوییت کرد با یک نظر. با وجود این تهمت بزرگ رسانه های اجتماعی زیر تقریبا تضمین هر صدای جیر جیر خواهد بود به طور گسترده ای دیده می شود در توییتر. بنابراین این تصمیم تا حد زیادی نمادین اما آن کمک می کند توییتر سهام یک موقعیت تصدیق و اقدام در مغلوب ساختن پیشی جستن مشکل رسانه های اجتماعی پست — در مقایسه با Facebook که نگه داشته است تا حد زیادی دست-رویکرد اما آیا حذف یک مغلوب ساختن پیشی جستن آگهی نازی ها برای استفاده از تصاویر در هفته گذشته. یک Facebook پست با مغلوب ساختن پیشی جستن "نیروی جدی" پیام تا کنون نشده با برچسب یا حذف شده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن