توییتر می گوید یک نیزه فیشینگ حمله منجر به بزرگ بیت کوین کلاهبرداری

توییتر ارائه یک به روز رسانی در مورد سابقه جولای 15th, حمله اجازه داده است که هکرها برای توییت از برخی از ترین

توسط PARINEWS در 10 مرداد 1399

توییتر ارائه یک به روز رسانی در مورد سابقه جولای 15th, حمله اجازه داده است که هکرها برای توییت از برخی از ترین بالا مشخصات حساب در این سرویس در یک پست وبلاگ و یک سری از توییت منتشر شده پنج شنبه شب. توییتر در حال حاضر می گوید که چند کارکنان هدف قرار گرفتند در یک گوشی نیزه حمله فیشینگ. در حالی که توییتر کاملا نمی گویند که احتمالا به معنی هکرها به توییتر کارکنان در حالی که نما به عنوان همکاران و یا اعضای توییتر خود تیم امنیت کردم و آنها را به فاش کردن اعتبار آنها استفاده کنید برای دسترسی به سیستم های داخلی.

توییتر قبلا گفته خود ابزار در معرض خطر قرار گرفت در این حمله اما تا این نقطه این شرکت مشخص نشده که چگونه است که تا به حال اتفاق افتاده است. "این حمله با تکیه بر قابل توجه و هماهنگ تلاش برای گمراه کردن برخی از کارکنان و بهره برداری انسان آسیب پذیری برای به دست آوردن دسترسی به سیستم های داخلی ما" توییتر گفت: در یک صدای جیر جیر از آن پشتیبانی حساب.

توییتر همچنین تصریح کرد که حمله هدفمند 130 حساب توییتی از 45 و دسترسی به پیام های مستقیم از 36 اما کاهش تعداد حساب های که تا به حال توییتر خود اطلاعات دریافت شده (که همچنین شامل پیام های مستقیم) از "تا 8" 7.

توییتر ویژگی های محدود و قفل حساب برای برخی از کاربران که بلافاصله پس از این حمله است. در حالی که ویژگی های بسیاری آمده اند "برخی از امکانات (یعنی دسترسی به توییتر خود اطلاعات دانلود ویژگی) و فرآیندهای شده اند نهفته" توییتر گفت: در آن پست وبلاگ. این شرکت همچنین گفت: "به طور قابل توجهی محدود" دسترسی به داخلی آن ابزار به صورت لحظه ای و "بهبود روش ما برای تشخیص و جلوگیری از نامناسب دسترسی به سیستم های داخلی ما."

در طول حمله هکرها توییتی یک بیت کوین کلاهبرداری از حساب های توییتر باراک اوباما رئیس جمهور دموکرات نامزد ریاست جمهوری جو بایدن تسلا و SpaceX مدیر عامل Elon Musk, مایکروسافت, co-بیل گیتس بنیانگذار شرکت ، FBI راه اندازی کرده است رسیدگی به این حمله است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن