توییتر می گوید: کلمه عبور بخشوده شد روز گذشته در حمله, اما آن را هنوز هم کار به بازگرداندن قفل حساب

توییتر می گوید که "هیچ مدرکی" کلمه عبور کاربر در دسترس بودند به عنوان بخشی از روز گذشته حمله گسترده هدف قرار د

توسط PARINEWS در 27 تیر 1399

توییتر می گوید که "هیچ مدرکی" کلمه عبور کاربر در دسترس بودند به عنوان بخشی از روز گذشته حمله گسترده هدف قرار دادن شرکت های داخلی ابزار, اما آن است که هنوز کار برای بازگرداندن دسترسی به قفل حساب. به روز رسانی به اشتراک گذاشته شد به عنوان بخشی از یک سری از توییت های ارسال شده در پنج شنبه بعد از ظهر.

دیروز مهاجمان ربوده حساب از برخی از ترین-مردم به دنبال در توییتر از جمله رئیس جمهور, باراک اوباما, جو بایدن, Elon Musk, بیل گیتس و Kanye West به پست بیت کوین کلاهبرداری است. این شرکت تصمیم به قفل بسیاری از حساب های شب گذشته به عنوان یک اقدام احتیاطی برای کاهش آسیب بیشتر از حملات و آن را ارائه جزئیات بیشتر در مورد چرا حساب قفل شده بودند در این بعد از ظهر توييتها.

"از فراوانی از احتیاط و به عنوان بخشی از ما incident response دیروز برای محافظت از مردم و امنیت ما در زمان گام برای قفل کردن هر حساب که تا به حال اقدام به تغییر حساب در طول 30 روز گذشته" توییتر گفت. این شرکت اضافه شده است که اگر یک حساب کاربری قفل شده بود که نمی "لزوما به معنای" که حساب معرض خطر بود و به آن معتقد است تنها یک زیر مجموعه کوچک" از قفل حساب واقع شد.

توییتر می گوید این کار را "در اسرع وقت" برای بازگرداندن دسترسی به, اما این روند ممکن است هنوز هم برخی از زمان.

اگر چه توییتر می گوید آن را باور نمی کند کلمه عبور در دسترس بودند هنوز معلوم نیست اگر مهاجمان قادر به دسترسی به پیام های مستقیم.

علاوه بر قفل کردن برخی از حساب های توییتر نیز به طور کامل غیر فعال توانایی همه تایید حساب به صدای جیر جیر شب گذشته برای چند ساعت پس از هک, هر چند تایید حساب هنوز هم می تواند پاسخ های موجود توییتهایی در حالی که این محدودیت در محل.

شب گذشته در توییتر به اشتراک گذاشته شده است که خود را داخلی ابزار در معرض خطر قرار گرفت در این حمله. "ما شناسایی چیزی که ما باور به یک هماهنگ حمله مهندسی اجتماعی توسط افرادی که با موفقیت هدفمند برخی از کارکنان با دسترسی به سیستم های داخلی و ابزار" توییتر گفت: در یک صدای جیر جیر ارسال دیروز در 10:38PM ET. دو منابع ناشناس گفته مادربرد که توییتر کارمند کمک به آنها را بیش از حساب یکی گفت: آنها پرداخت کارکنان خود را برای کمک به.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن