توییتر شروع می شود نورد صوتی توییتهایی در iOS

توییتر نورد توانایی ضبط قطعه های صوتی و ضمیمه آنها را به توییت های خود را. از ویژگی های جدید در دسترس است برای

توسط PARINEWS در 28 خرداد 1399

توییتر نورد توانایی ضبط قطعه های صوتی و ضمیمه آنها را به توییت های خود را. از ویژگی های جدید در دسترس است برای اولین بار در iOS و راه اندازی امروز برای "یک گروه محدود از مردم" با توجه به شرکت. "گاهی اوقات 280 شخصیت کافی نیست و برخی از مکالمه های ظریف است در ترجمه از دست داده. پس از امروز شروع ما در حال آزمایش یک ویژگی جدید اضافه خواهد شد که بیشتر انسان را لمس به راه ما با استفاده از توییتر خود را بسیار خود را صدای" توییتر مایا پترسون و Rémy بورگین نوشت: در یک پست وبلاگ.

اگر شما دسترسی به آن را مشاهده خواهید کرد موج جدید آیکون در کنار آیکون دوربین در هنگام نوشتن یک صدای جیر جیر. ضربه بزنید و دکمه ضبط قرمز به نظر می رسد در پایین صفحه نمایش است که شما می توانید شروع به ضبط پیام خود را.

"هر صدای جیر جیر قطاری تا 140 ثانیه از صدا. باید بیشتر به می گویند ؟ صحبت کردن نگه دارید. هنگامی که شما در رسیدن به محدودیت زمانی برای یک صدای جیر جیر جدید صدای جیر جیر به طور خودکار شروع می شود برای ایجاد یک موضوع" توییتر گفت.

صوتی تنها می تواند اضافه شود به اصلی توییتهایی با توجه به این راهنما صفحه بنابراین شما می توانید آنها را شامل در پاسخ یا پاسخ با یک نظر. یک چیز جزئی دیگر به یاد داشته باشید که هر تصویر پروفایل خود را زمانی است که شما ضبط یک کلیپ صوتی را همیشه متصل به آن صدا صدای جیر جیر. "فعلی خود را عکس پروفایل اضافه خواهد شد به عنوان یک تصویر ثابت در های صوتی خود را پیوست و نمی خواهد تازه اگر شما به روز رسانی مشخصات خود را عکس" توییتر می گوید.

شما می توانید گوش دادن به صوتی توییتهایی توسط هدف قرار دادن دکمه بازی. در iOS توییتر می گوید یک حوض ظاهر خواهد شد در نزدیکی پایین از نرم افزار به طوری که شما می توانید گوش دادن به صوتی توییتهایی و ادامه پیمایش از طریق جدول زمانی خود را. آنها همچنین به خاطر بازی در پس زمینه اگر شما تبدیل به یک برنامه دیگر.

صوتی توییتهایی می تواند ژست جدید اعتدال چالش برای توییتر و این نیز مهم است به یاد داشته باشید دسترسی عامل در اینجا. آستانه خواسته است در توییتر برای اطلاعات بیشتر در مورد چگونه آن را به آن را آسان تر برای افراد ناشنوا یا سخت شنوا برای دسترسی به این صدا توییتهایی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن