توییتر صوتی توییتهایی نشان داد یک دسترسی را از دست ندهید و هم اکنون این شرکت می خواهد به آن را تعمیر

توییتر ندارد یک تیم اختصاصی برای دسترسی به جای تکیه بر کارکنان که داوطلب وقت خود را بالاتر و فراتر از وظایف مع

توسط PARINEWS در 30 خرداد 1399

توییتر ندارد یک تیم اختصاصی برای دسترسی به جای تکیه بر کارکنان که داوطلب وقت خود را بالاتر و فراتر از وظایف معمول خود را و این شرکت ممکن است در حال حاضر متوجه شدم که این یک اشتباه — پس از مصرف توپخانه ضد هوایی برای عدم نوشتن شرح تصاویر و در توییتر با نام تجاری جدید صوتی صدای جیر جیر از ویژگی های این شرکت می گوید در آستانه آن است که کاوش چگونه برای ساخت یک "مطلب اختصاصی گروه" تمرکز بر دسترسی به مشکلات.

عدم وجود یک تیم اختصاص داده شده بود نشان داد توسط توییتر مهندس نرم افزار اندرو هیوارد پس از شکایت از دسترس طرفداران. او بعدها توضیح داد که این گروه نبود پرداخت نشده اما به طور منظم توییتر کارکنان اختصاص داده شده که برخی از وقت خود را به مسائل دسترسی.

صوتی توییتهایی که در دسترس تعداد محدودی از کاربران در iOS می توانید ضبط تا 140 ثانیه از صدا و هر صدای جیر جیر. توییتر گفته سخنگوی آستانه که از ویژگی های اولیه بود شنیداری آزمون "ما هنوز در حال بررسی بهترین راه برای پاسخگویی به نیازهای افراد با توانایی های مختلف."

"من نگران است که اگر این می شود یکی از ویژگی های برجسته ناشنوا کاربران خواهد بود مانده ایم" لیام اودل بریتانیا بر اساس ناشنوا روزنامه نگار. دیگر نظر اشاره کرد که دیگر سیستم عامل های اجتماعی باید نوشتن شرح تصاویر و بنابراین این بهانه که این یکی از ویژگی های جدید واقعا از آب نگه دارید. برای ثبت YouTube, Facebook فیلم زوم و Snapchat کشف ویدئوها همه پیشنهاد captioning.

پس هیوارد, توییت, توییتر سخنگو می گوید در آستانه شرکت در حال کار بر روی بهبود دسترسی به آن را نقد و بررسی امکان ساخت که "بیشتر گروه اختصاص داده شده" را به تمرکز بر روی این مشکل است.

در اینجا توییتر را کامل بیانیه:

در حال حاضر وجود دارد و گروه ها و افراد در سراسر شرکت است که پشتیبانی ما در دسترس کار می کنند. دیدن @TwitterA11y و @TwitterAble. ما به دنبال در چگونه ما می تواند ساخت یک اختصاص داده شده بیشتر به تمرکز بر دسترسی به قطعه سازی و وکالت در تمام محصولات است. ما از دست رفته در اطراف صدای توییتهایی و ما متعهد به انجام بهتر – این از ویژگی های بیشتر در دسترس و همچنین تمام ویژگی های در آینده است. ما دائما در حال بررسی هر دو قابلیت از محصولات و فرآیندهای داخلی که به آنها اطلاع داد; ما به اشتراک گذاری پیشرفت در این منطقه است.

توییتر همچنین با اشاره به بیانیه های عمومی از Dantley دیویس این شرکت از طراحی و تحقیقاتی که گفت او را مدافع برای دسترسی به بخشی از طراحی محصول از آغاز در آینده است.

توییتر به نظر نمی رسد امیدوار کننده هر گونه تغییرات ساختاری برای برخی از, اما این شرکت شنیده طرفداران با صدای بلند و روشن است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن