توییتر جدید پاسخ-محدود کردن ویژگی های است که در حال حاضر در حال تغییر چگونه ما بحث بر روی پلت فرم

توییتر در حال آزمایش یک ویژگی جدید است که به کاربران امکان می دهد تصمیم می گیرید که می توانید پاسخ به توییت خو

توسط PARINEWS در 3 خرداد 1399

توییتر در حال آزمایش یک ویژگی جدید است که به کاربران امکان می دهد تصمیم می گیرید که می توانید پاسخ به توییت خود این شرکت اعلام کرد که روز چهارشنبه برخی از حساب های در حال حاضر استفاده از آن در برخی از جالب راه های جدید است.

قبلا هر کسی می تواند پاسخ به کسی که در توییتر (به عنوان طولانی به عنوان مشخصات خود را ندارد و یا خصوصی مسدود شده). اما در حال حاضر اگر شما بخشی از آزمون شما می توانید تصمیم بگیرید اگر شما می خواهید به اجازه می دهد پاسخ از همه تنها مردم شما به دنبال و یا تنها مردم شما برچسب — که اگر شما نمی تگ هر کسی بدان معنی است که هیچ کس نمی تواند پاسخ را در همه. تصمیم گیری که می توانید پاسخ آن صدای جیر جیر در یک صدای جیر جیر-با-صدای جیر جیر اساس می توانید تغییر دهید که چگونه برخی از مردم با استفاده از رسانه های اجتماعی پلت فرم در راه های مهم.

مصاحبه در توییتر برای مثال می تواند بسیار کارآمد تر و NBC را حساب توییتر برای دیدار با مطبوعات در حال حاضر نشان داده شده است به عنوان مثال چگونه است. دیدار با مطبوعات اعلام کرد که مصاحبه ای با ان بی سی نیوز' Andrea Mitchell و تنها افرادی مجاز آن برچسب در توییت پاسخ — که در این مورد تنها میچل. آنچه به دنبال آن تقریبا احساس مانند یک tweetstorm تقسیم بین دو حساب.

محدود کردن کاربران چگونه می توانید ارتباط برقرار کردن با توییتر زنده مصاحبه معنا است که اورژانس مکالمات نمی خواهد رخ می دهد به راحتی در پاسخ — شما می توانید به لحاظ نظری هنوز هم نقل قول در توییت پیام حتی اگر آن توییتهایی باید پاسخ محدود و مکالمات می تواند آغاز شود که در راه است. هنوز محدودیت به معنی مصاحبه احساس ممکن است کاملا به عنوان آلی به عنوان آنها گاهی اوقات قبل بودند.

در سمت به علاوه این ویژگی باعث مصاحبه خیلی راحت تر به دنبال که می شده اند مفید برای, گفتن, کثیف #KaraJack مصاحبه بین توییتر مدیر عامل شرکت جک دورسی و Recode's Kara Swisher در فوریه 2019. دورسی تا به حال برخی از سرگرم کننده مرجع است که ظروف سرباز یا مسافر با اجازه دادن به پاسخ به این توییت:

محدود کردن پاسخ نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای کمک به جلوگیری از گسترش اخلال گران برای آینده نشان می دهد تلویزیون و بازی های ویدئویی. در روز پنج شنبه برای مثال سگ شیطان ارسال شده تصاویری از آینده آن PS4 عنوان The Last of Us قسمت دومو محدود پاسخ برای مردم این برچسب که هیچ کس.

تاریخ و زمان آخرین از ما, قسمت دومکه راه اندازی در ماه ژوئن 19th, وعده را عمیقا درگیر داستان و استودیو در حال انجام است همه چیز آن را می توانید در رسانه های اجتماعی برای حفظ این داستان تحت کاری ادامه داده اند تا این بازی راه اندازی شد از این رو حرکت به غیر فعال کردن پاسخ. سگ شیطان نیز تلاش برای متوقف کردن مردم از های اخلال گران از عمده نشت از این بازی است که آمار این وب سایت در اواخر ماه مارس; سونی و شیطان سگ معلول یوتیوب نظرات به آخرین تریلر بیش از حد.

وجود بالقوه است که محدود کردن پاسخ می تواند مورد استفاده قرار گیرد بیشتر nefariously. اگر سیاستمداران و یا مقامات دولتی ارسال اطلاعات غلط و اجازه نمی دهد پاسخ مردم را نمی شود به راحتی قادر به واقعیت-بررسی یک صدای جیر جیر در پاسخ که تحت نظر می رسد اصلی اطلاعات غلط که در آن می تواند بیشترین کمک در تصحیح رکورد. و جالب, ACLU است با این استدلال که مقامات دولتی مسدود کردن پاسخ را نقض متمم اول قانون اساسی رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است و در عین حال برای استفاده از این ویژگی, اما آن را قطعا الهام بخش بحث اگر و هنگامی که او می کند.

در مورد اطلاعات غلط اگر اصلی حساب نمی اجازه می دهد پاسخ به یک صدای جیر جیر کاربران هنوز هم می تواند استفاده از یک نقل قول در توییت به نظر. آن را ایده آل ترین راه حل — یک نقل قول در توییت تنها به نظر می رسد در خود خوراک تا واقعیت-بررسی برای مثال به احتمال زیاد نمی تواند توسط هر کسی که دیدم صدای جیر جیر اصلی -- اما آن را هنوز هم یک راه برای در وزن اگر شما قادر به به طور مستقیم پاسخ.

در اینجا یک مثال از اینکه چگونه است که می تواند نگاه. اما به یاد داشته باشید که در این مثال به نقل از صدای جیر جیر آیا اجازه می دهد پاسخ به دلیل آن نوشته شده بود قبل از توییتر به اجرا در پاسخ مسدود کردن.

که همه گفته و نه اجازه می دهد پاسخ می توانید بیشتر با نشاط استفاده می کند. من به شما اعتراف کنم خندید دورسی را صدای جیر جیر که من شامل زودتر و Lil Nas X ادامه داد تا ثابت کند که او یک توییتر همه ستاره با این شوخی بزرگ:

موظف وجود دارد به ایده های جدید است که ظهور به عنوان بیشتر کاربران توییتر دسترسی به پاسخ مسدود کردن و من علاقه مند به دیدن چگونه مردم با استفاده از این ویژگی را در راه های خلاق. اما من عصبی هستم برای پیدا کردن آنچه شیطانی همه چیز سریع مارک های مواد غذایی می گویند که آنها می توانند در حد پاسخ تنها به هر یک از دیگر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن