دو مرده; چهار زمین در زندان; همه آنها در دهه بیست سالگی خود را

میسور/Mysuru: در یک مورد از انتقام قتل پس از 23 سال از جوانی با ضربات چاقو کشته در نزاع و جدال مست بیش خرده دل

توسط PARINEWS در 19 اردیبهشت 1399

میسور/Mysuru: در یک مورد از انتقام قتل پس از 23 سال از جوانی با ضربات چاقو کشته در نزاع و جدال مست بیش خرده دلایل توسط دو نفر از دوستان خود را قربانی دوستان avenged قتل دوست خود را با ارتکاب یک قتل.

این حادثه گزارش شد در Kyathamaranahalli در شهرستان شب گذشته پس از دو جوان عرفان خان و Mahendra گفته چاقو 22 ساله Abhishek. آنها انتقام قتل Satish بود که به اتهام قتل توسط Madhu و Kiran در یک مستی بی حسی بیش از یک استدلال بیش از یک خرده مسئله است. Abhishek شد Kiran برادر.

Satish به قتل رسید و سه شنبه شب ، دو قتل را موجب ترس از یک جنگ باند و پلیس با تشدید امنیت در مناطق Kyathamaranahalli و اطراف محلات به عنوان حساس است.

پس از اتهام قتل Abhishek Irfan Khan و Mahendra به نام پلیس و آگاهانه آنها در مورد جرم و جنایت. Udayagiri پلیس گفت: 'ستاره میسور است که عرفان خان و Mahendra به نام پاسبان متصل به جرم شعبه Udayagiri ایستگاه پلیس و به او گفت که آنها تا به حال کشته Abhishek به انتقام دوست خود را Satish قتل.

اواز یا موسیقی دو نفری به نام پلیس در 7.30 دیروز در نزدیکی Huliyamma معبد و او را به یک محل در نزدیکی مخزن آب نزدیک به Gayathripuram کلیسا و نشان داد Abhishek بدن. با توجه به پلیس محدودیت قتل آمده بود به نور به عنوان وجود دارد بسیار کمتر جنبش مردم است.

این Gayathripuram کلیسای منطقه می آید تحت Nazarbad پلیس محدودیت و Udayagiri ایستگاه پاسبان اطلاع Nazarbad پلیس و یک تیم از Nazarbad بازرس Srikanth, ACP Shashidhar و Udayagiri بازرس Poonacha بازدید نقطه و انجام mahazar و تغییر بدن به MMC&RI سردخانه. دو متهم بعدها به طور رسمی دستگیر شد.

Satish قاتلان برگزار شد

در همین حال پلیس که در تعقیب جنایتکاران به nab Satish ادعا قاتلان Madhu و Kiran موفق به خالص آنها را در عرض 12 ساعت از جرم و جنایت. 20 ساله Madhu و 22 ساله Kiran بودند کارگران ساختمانی و ساکنان والمیکی جاده در Kyathamaranahalli.

پلیس آنها را دستگیر و در T. Narasipur صبح روز سه شنبه. Udayagiri بازرس Poonacha حال تشکیل یک تیم به رهبری توسط Sub-بازرس Jayakeerthi به ردیابی متهم کرده است. زیر برج تلفن همراه محل سکونت متهم, پلیس تیم zeroed در متهم در T. Narasipur.

در بازجویی از متهم اعتراف به جرم و جنایت. پلیس گفت که متهم را به آنها نشان داد که در روز دوشنبه در مورد 8.30 ساعت, Satish ایستاده بود و با دوچرخه و جاده مسدود شده و این منجر به یک بحث گرم منجر به قتل است.

Madhu و Kiran تولید شد قبل از دادرس در بعد از ظهر چهارشنبه که remanded آنها را به قضایی بازداشت کرده است. آنچه در آغاز به عنوان یک خرده استدلال منجر به دو قتل و چهار جوان در حال حاضر خنک کننده خود در زندان است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن