دو میراث توالت آمد تا در شهر

اولین از نوع خود در کشور ساخته شود در سالن شهر و در پارک مردم توسط S. S. Ravikumar میسور/Mysuru: حتی به عنو

توسط PARINEWS در 31 تیر 1399

اولین از نوع خود در کشور ساخته شود در سالن شهر و در پارک مردم

توسط S. S. Ravikumar

میسور/Mysuru: حتی به عنوان شهر شاهد یک جهش سریع در تعداد COVID-19 موارد مثبت در اینجا می آید تا حدودی طراوت خبری که از شهرستان به زودی دو میراث توالت با تمام میراث معماری ویژگی های متصل به آنها را.

میراث توالت گفت: برای اولین بار از نوع خود در کشور خواهد آمد تا در شهر محل و در پارک مردم مخالف KSRTC Sub-شهری, اتوبوس, ایستادن در قلب شهرستان. میراث توالت در سالن شهر ساخته خواهد شد در فضا و در سمت شمال رو به گاندی مربع در حالی که یکی در پارک مردم خواهد آمد تا پس از تخریب قدیمی توالت ساختمان رو زیر اتوبوس شهری ایستاده است.

این MCC امضا یک یادداشت تفاهم (MoU) با Namma Mysuru پایه (NMF) برای ساخت و ساز و بهره برداری از توالت های تحت بوت (ساخت, خود, عمل, انتقال) تنظیم.

طبق این تفاهمنامه NMF خواهد ساخت توالت در هزینه از Rs.1.4 کرور هر که هزینه شامل ارائه گرانیت کف خالی مناطق و دیوار پوششی ترمز ضد کف گرانیت برای حمام و توالت, ارائه استاندارد بین المللی حمام و توالت وسایل ارائه Mysuru میراث معماری و ارائه برق. توالت خواهد شد که بخش های جداگانه برای مردان و زنان منحصر به فرد بخش برای مشکلات جسمی متصل با سطح شیب دار تسهیلات نوزاد-تغذیه تسهیلات برای مادران شیرده کامل, اتاق نگهبانی و فضای کافی برای شستن دست.

Dasharath مدیریت امانت از Namma Mysuru بنیاد است که اجرای این پروژه در بوت اساس گفت که MCC صادر کرده است این کار به منظور NMF برای شروع کار بر روی ساخت و ساز از میراث توالت در سالن شهر محل.

اشاره به این که برآورد شده در رابطه با دو تشناب (Rs.1.4 کرور هر) شده اند تایید Dasharath گفت که سفارش کار در ساخت و ساز از میراث توالت در پارک مردم است انتظار و افزود که NMF شروع خواهد شد با این نسخهها کار در ساخت و ساز از توالت در شهر هال در سمت راست به صورت جدی.

صحبت کردن به ستاره میسور MCC کمیسر Gurudatta Hegde گفت که پس از Namma Mysuru بنیاد جلو آمد به ساخت میراث توالت با طراحی معماری و میراث فنی برای اولین بار از نوع خود در کشور MCC شناسایی تالار شهر و پارک مردم بر اساس تراکم جمعیت و جنبش عمومی. اشاره به این که این دو لکه واقع در قلب شهر و خواهد بود از یک سود بزرگ برای مردم محلی و همچنین به عنوان جمعیت شناور او گفت که MCC وارد شده به یک تفاهمنامه با تاثیری چشمگیر در دریا.12, 2020, زیر که سفارش کار بیش از حد صادر شده است.

"با این نسخهها کار کردم به تعویق افتاد با توجه به شیوع COVID-19.در حال حاضر که COVID-19 مقررات مستند شده اند آرامش, من با لينک مستقيم NMF شروع به کار می کند بلافاصله در ساخت توالت در سالن شهر. تا آنجا که به مردم در پارک, توالت, نگران است, آثار آغاز خواهد شد هنگامی که MCC شورا به تصويب نهايي" Gurudatta Hegde گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب