دو ماه پس از آخرین قله ما بازدید گریم رکورد جدید در COVID-19 موارد

وجود دارد 38,672 مثبت COVID-19 آزمون گزارش شده در ایالات متحده یک رکورد جدید با توجه به COVID پیگیری پروژه داو

توسط PARINEWS در 5 تیر 1399

وجود دارد 38,672 مثبت COVID-19 آزمون گزارش شده در ایالات متحده یک رکورد جدید با توجه به COVID پیگیری پروژه داوطلب سازمان مستقر در اقیانوس اطلس است که جمع آوری داده ها در این بیماری همه گیر. تعداد رسید گذشته قبل از 36,001 گزارش در آوریل 25.

در اوایل بیماری همه گیر به ما caseload رانده شد شیوع بیماری در نیویورک و نیوجرسی و کانکتیکات است. این کشورها را تا حد زیادی کنترل انتقال ویروس و روزانه مورد شمارش پایین. شیوع این بیماری در حال حاضر تسریع در جنوب و غرب است. ایالات آریزونا فلوریدا و کالیفرنیا و کارولینای جنوبی — که نسبتا کم تعداد موارد اولیه در خانه به سهم شیر از موارد تازه تشخیص داده شده.

ما در تست بیشتر مردم برای COVID-19 در حال حاضر از آن بود که در مارس, اما این تنها دلیل برای بالا رفتن سرسام آور مورد اعداد. درصد از آزمایشات انجام شده در کشور است که دوباره مثبت تیک تاک به بالا به عنوان به خوبی. در آریزونا به عنوان مثال بیش از 20 درصد از آزمون به آینده مثبت است. در شروع ماه در آن دولت تنها حدود 10 درصد از تست مثبت بودند.

خوشه در برخی از ایالات آمریکا شروع شد و چند هفته پس از آن همان متحده برداشته stay-at-home سفارشات حتی اگر آنها تا به حال ملاقات کارشناس-توصیه می شود معیار.

رهبران بسیاری از این کشورها نیز تمایلی به اجرای استراتژی است که می تواند کمک کند و در نتیجه گسترش COVID-19: فرماندار تگزاس گرگ ابوت برای مثال در برابر تماس برای اعلام یک ایالت ماسک قیمومیت. در این هفته او را تشویق ساکنان تگزاس در خانه بمانند اما گفت که او نمی خواهد دوباره محدودیت در کسب و کار. آریزونا mlb گفت که وجود دارد خواهد بود یک دوم مستند سفارش.

به عنوان موارد افزایش رئيس جمهور تهمت و دولت فدرال در حال خروج از ویروس پاسخ. دولت چهارشنبه اعلام کرد که این برداشت فدرال پشتیبانی از 13 COVID-19 تست سایت و تبدیل مدیریت و تامین کسب و به متحده است. هفت نفر از کسانی که در سایت هستند در تگزاس است.

مغلوب ساختن پیشی جستن همچنین گفت: در یک کمپین تجمع این آخر هفته که این کشور باید به سرعت پایین تست برای جلوگیری از اضافه کردن موارد جدید به ما چوب خط حساب کردن.

برخی از COVID-19 بيمار نبودند ارزش شمارش مغلوب ساختن پیشی جستن نشان داد. "مرد جوان 10 ساله است. او sniffles. او را بهبود می یابند در حدود 15 دقیقه است. که یک مورد!"

مقامات کاخ سفید گفت که تهمت بود شوخی که نیست در واقع می خواهید به سرعت تست کردن. مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: او شوخی نیست.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن