دو COVID زنان آلوده به هنگام تولد به نوزادان سالم

میسور/Mysuru: پس از چهار COVID-19 آلوده زنان باردار تحت امن تولد فرزند در این شهر در چند هفته گذشته دو جمله زن

توسط PARINEWS در 23 تیر 1399

میسور/Mysuru: پس از چهار COVID-19 آلوده زنان باردار تحت امن تولد فرزند در این شهر در چند هفته گذشته دو جمله زنان باردار مبتلا به حال امن تولد فرزند در تعیین Lakshmidevamma Shankarasetty زنان و زایمان بیمارستان در Jayalakshmipuram دیروز.

تحویل گرفته شد و پزشکان از Cheluvamba بیمارستان از طریق عمل سزارین و هم زنان و نوزادان (یک پسر و یک دختر) هستند و در سلامت خوب آن را آموخته است. در حالی که اولین Caesearan بخش انجام شد در 1.37 بعد از یک ثانیه انجام شد در 3.04 pm.

اولین مقیم بنگلور آمده بود به مادر خود را در خانه در Kesare هنگامی که او را آزمایش مثبت برای COVID-19. او به عنوان یک زن باردار او را بستری برای تعیین Lakshmidevamma Sankarasetty زنان و زایمان بیمارستان در Jayalakshmipuram حدود 15 روز پیش.

زن دوم است که از یک آشپز Odisha که مشغول به کار بود در شهر. به عنوان او پیدا شد COVID-19 آلوده او بستری در همان بیمارستان. به عنوان هر دو این زنان شکایت از درد زایمان در شنبه شش عضو تیم از پزشکان و سایر کادر پزشکی از Cheluvamba بیمارستان انجام عمل سزارین, حصول اطمینان از امن تولد فرزند برای هر دو COVID-19 آلوده به زنان است.

در ضمن آن آموخته است که دیگر آلوده به زن باردار است و انتظار می رود که تولد فرزند امروز است.

اولین تولد فرزند از زن آلوده در بیمارستان گزارش شده در ژوئن 20, دوم در ژوئن 27, یک سوم در ژوئن 28 و یک چهارم در تاریخ 30 ژوئن و دو تولد فرزند در روز شنبه در حال آنهایی که اولین بار در ماه جولای در بیمارستان. همه چهار زن تا به حال تحت عمل سزارین.

DC طرح خرس های میوه

با تشکر از دوربینی از Mysuru DC Abhiram G. Sankar این Lakshmidevamma Sankarasetty زنان و زایمان بیمارستان در Jayalakshmipuram تبدیل شده بود به یک بیمارستان زایمان برای COVID-19 آلوده ،

DC متوجه باشند که پذیرش زنان باردار مبتلا در بيمارستان های عمومی ممکن است به اثبات می شود یک خطر برای سلامتی برای بیماران دیگر هدر رفته هیچ زمان و در اعلام Jayalakshmipuram زنان و زایمان بیمارستان به عنوان تعیین شده بیمارستان های زنان و زایمان برای زنان باردار مبتلا.

یک تیم از پزشکان و سایر کادر پزشکی از Cheluvamba بیمارستان و دانشکده پرستاری از بیمارستان های زنان و زایمان را در اتهام از تولد فرزند تمام زنان باردار مبتلا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب