U-Haul Trucks Set on Fire During Rochester Riots, Owner Identified as Black

يک راچستر در نيويورک گفت بخش هائی از کسب و کار او در جريان شورش های پس از مرگ يک سياه پوست که ماه گذشته در باز

توسط PARINEWS در 16 شهریور 1399

يک راچستر در نيويورک گفت بخش هائی از کسب و کار او در جريان شورش های پس از مرگ يک سياه پوست که ماه گذشته در بازداشت پليس جان خود را از دست داد، به آتش کشته شد.

یک خبرنگار محلی به نام چارلز مولینو از تخریب یک کسب و کار متعلق به جسی بارکزدیل عکس گرفت. به نظر می رسید که او یک تابلوی «افتخار به متعلق به سیاه بودن» را در نزدیکی کسب و کارش قرار داده است که به نظر می رسید توسط آشوبگران نادیده گرفته شده است.

"کامیون های متعدد در آتش سوزی در U-Haul در خیابان ایالتی در براون. آتش سوزی راچستر تازه به آنجا می رسد.» مولینوکس صبح یکشنبه گفت. او عکس هایی از خودروها را در آتش منتشر کرد و همچنین مقامات آتش نشانی را نشان می داد که به حادثه آتش سوزی ادعا شده پاسخ می دادند.

"سه کامیون U-Haul در J-Ribs در خیابان استیت نابود شدند. مالک جسی بارکزدیل می گوید که برای پاسخ دادن از رختخواب تندرست شده است. لیوید بر سر تخریب کسب و کارش.»

کسب و کار Barksdale در ماه ژوئن در وب سایت راچستر دموکرات و کرونیکل به عنوان یک کسب و کار است که نیاز به "حمایت در حال حاضر" ذکر شده است. پس از مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس صورت گرفت که از ناآرامی های مدنی، غارت و شورش های سراسری صرف نظر کرد.

مرگ پرود

خانواده پرود ادعا کردند که این مرد در جریان دستگیری توسط پلیس روچستر خفه شده است.

Epoch Times PhotoEpoch Times Photo جو پرود، برادر دانیل پرود، تظاهرکنندگان را در راهپیمایی برای برادرش در روچستر، ان وای، ۴ سپتامبر ۲۰۲۰ رهبری می کند. (مایکل ام سانتیاگو/گتی ایمیج) Epoch Times PhotoEpoch Times Photo در این تصویر هنوز هم از ویدئو دوربین بدن پلیس، یک افسر پلیس راچستر در ۲۳ مارس ۲۰۲۰ یک هود بر سر دانیل پرود در روچستر، ان وای قرار می دهد.

اما به گزارش WXXI در ماه سپتامبر، پلیس گفت که او در ساعات اولیه صبح روز ۲۳ مارس، برهنه، و ظاهراً در مضطرب در میان دمای یخ بندان دیده شده است.

پلیس گفت که گفته می شود پرود پنجره ها را در جبهه های فروشگاه در هم کوبیده و ادعا می کند که COVID-19 دارد. کسی که با ۹۱۱ تماس گرفت گفت پرود از خون پوشیده شده است.

در این گزارش آمده است که هنگامی که مأموران اقدام به دستگیری او کردند، کاپوت را روی سرش قرار دادند زیرا او به او تف می کرد.

در این گزارش آمده است که یک گزارش کالبدشکافی از دفتر معاینه پزشکی شهرستان مونرو گفته است که مرگ او باعث «عوارض اسفیکسی در تنظیم خویشتن داری فیزیکی به دلیل هذیان هیجان زده به دلیل مسمومیت حاد فنسکلیدین» شده است.

دفتر دادستانی کل نیویورک در حال بررسی این حادثه است.

مقامات به ۱۳WHAM گفتند روز شنبه ۳۷ نفر دستگير شدند و هشت افسر اداره پليس راچستر مجروح و در بيمارستان بستری شدند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن