یوبی سافت مکان های متعدد کارکنان در مرخصی پس از اتهامات سوء رفتار

کارمندان متعدد در یوبی سافت از جمله دو مدیران که قرار است در مرخصی اداری به عنوان شرکت انجام یک شرکت تحقیقات ز

توسط PARINEWS در 7 تیر 1399

کارمندان متعدد در یوبی سافت از جمله دو مدیران که قرار است در مرخصی اداری به عنوان شرکت انجام یک شرکت تحقیقات زیر اتهامات حرفه ای سوء بلومبرگ گزارش.

دو مدیران قرار داده شده در مرخصی هستند تامی François و Maxime Béland دو تن از کارمندان که در خدمت به عنوان معاون رئیس جمهور در بخش نظارت در سراسر جهان توسعه شرکت بازی بلومبرگ گزارش. هر دو مردان متعدد اتهامات که ظاهر بعد از چند شاکیان جلو آمد در توییتر.

در هفته گذشته صنعت بازی های ویدئویی مواجه #MeToo حساب با غلیان احساسات داستان در رسانه های اجتماعی. بسیاری در کشش و یوتیوب خالق فضاهای همچنین کارکنان از بازی بزرگ از توسعه دهندگان و ناشران باید جلو آمده و آنلاین مورد سوء استفاده و آزار و اذیت جنسی و دیگر سوء رفتار در دست بالا و رتبه بندی کارکنان در حالی که مشغول به کار در این صنعت است.

بسیاری از اتهامات ساخته شده اند در مقابل چند تن از کارکنان Ubisoft از جمله Assassin's Creed Valhalla مدیر خلاق اشرف اسماعیل که به تازگی پا را از نقش خود در این بازی و در زمان مرخصی پس از اتهامات مربوط به سوء رفتار جنسی با طرفداران ظاهر آنلاین. در پاسخ به اتهامات متعدد ساخته شده در برابر چند تن از کارکنان خود یوبی سافت اعلام کرد در یک بیانیه شب گذشته است که این امر می تواند راه اندازی و تحقیقات است. این شرکت همچنین در آورده مشاوران خارجی به عنوان بخشی از تحقیقات خود را به سوء استفاده و قلدری.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن