یوبی سافت می گوید: آن را نمی خواهد هزینه بیشتر برای PS5 و Xbox سری X بازی این سقوط

یوبی سافت علنا متعهد به نگه داشتن قیمت برای بازی های جدید منتشر شده بر روی کنسول های نسل بعدی این سقوط در $60

توسط PARINEWS در 1 مرداد 1399

یوبی سافت علنا متعهد به نگه داشتن قیمت برای بازی های جدید منتشر شده بر روی کنسول های نسل بعدی این سقوط در $60 شرکت گفت: در یک درآمد تماس در روز چهارشنبه. که واگرا از استراتژی همکار تصویری ناشر بازی Take-Two Interactive و شرکت تابعه آن 2K Games که در حال برنامه ریزی برای شارژ اضافی $10 برای نسل بعدی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X نسخه های آینده NBA 2K21.

"ما برنامه ریزی برای آیند با همان قیمت نسل قبلی کنسول ها" شد و این شرکت عبارت هر چند در مرجع تنها به سقوط آن تخته سنگ از نسخه های جدید. در حالی که این یوبی سافت اولین بار صدای بلند گفت: آن را نمی خواهد افزایش قیمت را برای نسل بعدی بازی های منتشر شده در این فصل تعطیلات خود ایکس باکس preorder صفحات برای بازی مثل Assassin's Creed Valhalla و Watch Dogs لژیون در حال حاضر نشان داد که قیمت ها می ماند همان.

برای مثال یک GameStop پیشسفارش برای Watch Dogs Legion برای Xbox One است که همراه با ارتقاء رایگان برای ایکس باکس سری X نسخه به لطف هوشمند مایکروسافت تحویل ابتکار فقط $59.99. سونی و انتشار آن شریک اند هنوز رتبهدهی نشده است منتشر شده preorder صفحات برای هر PS5, راه اندازی بازی ها یا کراس پلت فرم منتشر شده است.

آنچه که روشن نیست در حال حاضر این است که آیا یوبی سافت قصد دارد تا کنون افزایش قیمت. آن را حس می کند برای ناشر خود را به قیمت های استاتیک این سقوط زمانی که بسیاری از بازی های خود را طراحی شده به عنوان صلیب-عناوین نسل است که انتشار بر روی PS4, PS5, Xbox One و Xbox سری X. اما در آینده و پس از تصویب از نسل بعدی کنسول ها قوی تر می شود ممکن است ما دیدن ناشران تصمیم به بالا بردن قیمت برای بازی طراحی شده اند که یا حداقل بهینه سازی شده برای دستگاه های جدیدتر به عنوان 2K Games در نظر دارد به انجام است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن