چه Facebook را درک نمی کند در مورد Facebook اعتصاب

I. مدیر عامل در بعد از ظهر جمعه, Facebook ساخته شده یکی از بحث برانگیز ترین مطالب اعتدال تصمیم گیری در تاریخچه

توسط PARINEWS در 13 خرداد 1399

I. مدیر عامل

در بعد از ظهر جمعه, Facebook ساخته شده یکی از بحث برانگیز ترین مطالب اعتدال تصمیم گیری در تاریخچه شرکت. رئیس جمهور بعد از مغلوب ساختن پیشی جستن ارسال به Facebook برخی توییتهایی که در توییتر قرار داده بود پشت یک هشدار برای "ستایش خشونت" مارک زوکربرگ گفت که این شرکت اجازه می دهد آنها را برای ایستادن.

"من می دانم که بسیاری از مردم ناراحت هستند که ما در سمت چپ رئیس جمهور نوشته تا" زوکربرگ گفت: در Facebook پست "اما موضع ما این است که ما باید قادر به اندازه بیان که ممکن است مگر اینکه آن را به علت خطر قریب الوقوع خاص مضرات یا خطرات املای در سیاست های روشن."

"هنگامی که غارت شروع به تیراندازی شروع می شود," مغلوب ساختن پیشی جستن به حال توییتی — به نقل از سابق میامی رئیس پلیس که در سال 1967 به نام برای با خشونت سرکوب کرد در این شهر سیاه جامعه است. و فقط به عنوان رئیس جمهور پیشنهاد یک آخر هفته طولانی از خشونت به دنبال آن در ایالات متحده پلیس با حمله به معترضان و تماشاگران در سراسر کشور در روز است که به دنبال.

زوکربرگ گفت که Facebook در سمت چپ پست بالا به دو دلیل: یکی این که "مردم باید بدانند که اگر دولت در حال برنامه ریزی برای اعزام نیروی." و دو که مغلوب ساختن پیشی جستن به حال مرتب کردن بر اساس (شاید؟) رفت و برگشت خود را پست اصلی در یک بعد, "گفت که پست اصلی بود هشدار در مورد احتمال این که غارت می تواند منجر به خشونت است." بنابراین آیا یا نه تهمت به معنای تحریک خشونت با سخنان خود زوکربرگ استدلال Facebook تا به حال دلیل خوبی برای اجازه ارسال ایستاده است.

مدت کوتاهی پس از به اشتراک گذاری پست با جهان زوکربرگ جلسه با کارکنان به استادانه درست شده در خود را از نقطه نظر. در فایل صوتی جلسه که من به دست آمده زوکربرگ گفت که او تا به حال رنجدیده بر تصمیم گیری. "نحوه رسیدگی به این پست از رئیس جمهور شده است بسیار دشوار" گفت: زوکربرگ که پیوست در بحث با سر خود را از سیاست های مدیریت Monika Bickert. "این چیزی است که من تلاش کرده ام با اساسا در تمام طول روز و همیشه از خواب بیدار شدم. ... این شده است شخصا خیلی غم انگیز برای من است."

زوکربرگ تصریح کرد ناخشنودی خود را با مغلوب ساختن پیشی جستن اظهارات. "اولین واکنش من ... فقط نفرت," او گفت:. "این است که چگونه من فکر می کنم ما می خواهیم رهبران ما به نشان می دهد تا در طول این زمان. این لحظه ای است که خواستار وحدت و آرامش و همدلی برای افرادی که در حال مبارزه."

در نهایت او و Bickert گفت: مدیران به این نتیجه رسیدند که مغلوب ساختن پیشی جستن سخنان نمی خود را نقض سیاست های موجود است. اما او گفت: آنها را دوباره بررسی سیاست های خود را در اطراف سیاستمداران بحث در مورد استفاده از حالت اجرا در Facebook یک فرایند او گفت: به احتمال زیاد چندین هفته طول بکشد.

"وجود دارد یک سوال واقعی بیرون آمدن از این است که آیا ما می خواهیم به تکامل سیاست ما در اطراف بحث از دولت استفاده از زور" او گفت: کارکنان جمعه. "در طول چند روز آینده به عنوان گارد ملی است که در حال حاضر مستقر احتمالا بزرگترین یکی که من را نگران می شود استفاده بیش از حد پلیس و یا نیروی نظامی. من فکر می کنم وجود دارد یک بحث خوب است که باید وجود داشته باشد بیشتر در محدوده اطراف بحث در اطراف آن است." زوکربرگ نداد چه بیشتر "مرزهای" به معنی در این مورد و یا اینکه آیا او فکر کرد که این سیاست باید تغییر نشدن پست ها مثل مغلوب ساختن پیشی جستن.

در پاسخ به یک کارمند سوال زوکربرگ همچنین گفت که او مخالف با توییتر رویکرد از قرار دادن نقض توییتهایی پشت یک هشدار است. "اگر شما واقعا بر این باورند که یک پست در حال رفتن به می شود مردم برای رفتن به رفتن به دنیای واقعی خشونت پس از آن که نوع از چیزی که من فکر می کنم ما باید تا حتی پشت یک هشدار," او گفت:. "برخی از مردم ممکن است آرامش است که توییتر در زمان یک گام و حتی اگر آن را نمی رفتن تمام راه را. اما من شخصا موافق با آن مرحله است."

زوکربرگ پیام به کارکنان جمعه بود که حتی اگر Facebook نشده بود حذف این تهمت, پست, آن را آماده به انجام این کار در آینده اگر رئیس جمهور نقض سیاست های شرکت. که راضی برخی از کارکنان اما به دیگران آن smacked مماشات. در روز پنج شنبه و خشم خود را حباب در یک سری از موضوعات داخلی به من گزارش دادند در آستانه.

و سپس بیش از آخر هفته طولانی هنجار است که Facebook کارکنان هرگز انتقاد از کارفرمای خود را در به نظر می رسید به خرد جیر با صدای جیر جیر.

روز دوشنبه در آنها نصب شده مهم ترین جمعی کارگر در این شرکت 15 سال سابقه. در حالی که آن را دشوار است برای اندازه گیری تعداد افرادی که در شرکت های مجازی اعتصاب یک گروه داخلی اختصاص داده شده به این تلاش تا به حال حدود 400 نفر شهادت" ،

II. این اعتصاب

"من FB کارمند که کاملا مخالف با علامت تصمیم به انجام هیچ چیز در مورد تهمت های اخیر پست های که به وضوح تحریک خشونت ایم" Jason Stirman که با این نسخهها کار بر روی تحقیق و توسعه در روز شنبه. "من نه تنها در داخل FB. وجود ندارد و موقعیت های خنثی در نژادپرستی است."

Jason رده از کارکنان سابق از توییتر و گوگل که در حال حاضر با این نسخهها کار در گروه تجربی در برنامه های Facebook تکرار آن احساسات در روز یکشنبه. "من کار در Facebook و من افتخار می کنم از اینکه چگونه ما در حال نشان دادن تا" رده توییتی. "اکثر همکاران من صحبت کردم به احساس به همان شیوه. ما در حال ساخت صدای ما شنیده می شود."

در عرض چند ساعت وجود دارد بیش از یک دوجین از جمله توییت از کارکنان مشغول به کار در سراسر شرکت همه ابراز ناامیدی با کارفرمای خود تصمیم. و در روز دوشنبه ده ها تن از کارکنان برگزار مجازی اعتصاب ساخت خود را غیر قابل دسترس برای روز و پیوستن به در تظاهرات. به نیویورک تایمز گزارش داد که کارکنان در حال کار بر روی یک لیست از خواسته ها و که برخی از کارکنان ارشد را تهدید به استعفا در صورت زوکربرگ نمی معکوس تصمیم خود را.

"به عنوان متحدان ما باید در راه ایستاده از خطر نیست پشت ایم" سارا ژانگ محصول طراح در Facebook. "من خواهد شد شرکت امروز در مجازی اعتصاب در همبستگی با جامعه سیاه و سفید در داخل و خارج FB. #BlackLivesMatter"

این نکته ما را دیده می شود سهم ما از اقدامات کارگر در شرکت های فن آوری. گوگل اعتصاب بیش از آزار و اذیت جنسی لگد باز کردن درب در سال 2018 شده است و به دنبال آن بالا مشخصات تظاهرات در آمازون و مایکروسافت و Salesforce, در میان دیگران. و صدها نفر از Facebook کارکنان امضا نامه ای سرگشاده به زوکربرگ در ماه اکتبر در مورد تصمیم خود برای معاف تبلیغات سیاسی از واقعیت-چک کردن.

اما قابل توجه به عنوان آن نامه بود, آن را هنوز هم به تصویب رسید به این شکل که مخالفت تقریبا همیشه گرفته در Facebook: شدید داخلی بحث است. (یک منبع به من گفت داخلی دیوانگی بیش Joel کاپلان حمایت عمومی از بحث برانگیز دیوان عدالت برت Kavanaugh در دوران نامزدی جلسات تا به حال شده است به طور قابل توجهی بیشتر شدید.) چه متفاوت درباره روز دوشنبه اعتصاب است که اعتراضات عمومی اول شده و در مورد یک رقیب شبکه های اجتماعی به بوت. برای Facebook کارگران انتخاب به بحث در مورد نگرانی های خود را در توییتر بود قابل ملاحظه ای موثر به دو دلیل. یکی توییتر است که در آن روزنامه نگاران و بنابراین پست شد تضمین شده برای تولید پوشش. دو ضریب اطمینان در مورد Facebook در توییتر به طور کلی خصمانه بنابراین زمان کارکنان انتقادات شرکت کردم گسترده توزیع از طریق رسانهها.

کارگران نظرات کمتر گسترده در انتقاد از برخی از کارکنان سابق موسسان و مدیران بالا Facebook شده اند در طول سال. هیچ یک از این کارکنان هنوز ترک و نه به آنها پیشنهاد کرد به عنوان واتساپ بنیانگذاران برایان اکتون یک بار بود که مردم "delete Facebook." اما آنچه آنها به اشتراک گذاشته شده بود یک حس شرم در خود کارفرما باقی می ماند که فوق العاده ای در میان کارگران با تکنولوژی حتی در زمانی که کارگر اقدامات در حال تبدیل شدن بیشتر رایج است.

"Facebook را انفعال در نظر گرفتن مغلوب ساختن پیشی جستن پست تحریک به خشونت باعث می شود من شرمنده به کار در اینجا ایم" لورن قهوهای مایل به زرد یک مهندس. "من کاملا مخالف با آن است. من لذت بردن از ویژگی های بخش هایی از کار من و کار کردن در کنار هوشمند/نوع مردم اما این درست نیست. سکوت و همدستی."

یکی دیگر از الهام جنبه ای از کارگران در اعتراض به این بود که مدیران مجبور به عقب بنشینید و آن را قبول حداقل در اظهارات عمومی خود را. شما نمی توانید خم شدن به عقب اجازه می دهد تا رئیس جمهور پست در مورد تیراندازی به جمعیت و سپس به کارکنان آنها نمی تواند بحث در مورد احساسات خود را در مورد آن. و بنابراین کلمه رسمی از Facebook در تمام بحث این بود که آنها باید به دنبال آن بروید. "ما می دانیم که درد بسیاری از مردم ما احساس حال حاضر به خصوص سیاه و سفید ما جامعه" شرکت گفته بلومبرگ. "ما را تشویق کارکنان به صحبت می کنند آشکارا زمانی که آنها مخالفت با رهبری است."

بسیاری از کارکنان سرخوردگی به نظر می رسد ریشه در ترس دارد که هیچ خط تهمت می تواند متقابل که منجر Facebook برای اجرای سیاست های خود. زوکربرگ و Bickert زیادی را صرف از همه دست نشست روز جمعه هل دادن به عقب که ایده نسبتا من فکر می کنم. آن را به سختی به دو ماه پیش است که این شرکت حذف پست توسط رئیس جمهور برزیل, Jair Bolsonaro برای ترویج ساختگی coronavirus درمان است. شما می توانید استدلال می کنند که این شرکت بیشتر حساس به فشار از محافظه کاران در ایالات متحده و بسیاری از گزارش های خوب متحمل شده است که در چند سال گذشته است. اما این ایده که هیچ خط تهمت نمی تواند عبور در Facebook ندارد به من اعتصاب به عنوان محتمل است.

البته ما نمی خواهد برای مطمئن دانند تا زمانی که Facebook در واقع اقدام علیه مغلوب ساختن پیشی جستن. و در این میان تعداد زیادی از کارکنان نشان داده اند که برای آنها که خط قرمز در حال حاضر عبور شده است. برای زوکربرگ و سیاست های او تیم مغلوب ساختن پیشی جستن یک قانونی مشکل — یک سوال چگونه برخی کلمات و عبارات و یا نمی comport با استانداردهای آنها نوشته شده است. اما برای کارگران صحبت از مغلوب ساختن پیشی جستن یک اخلاقی مشکل — خطر را به دوستان خود و خانواده و جوامع خود را و خود را.

Facebook در مقیاس بستگی به معاشرت جمهوری خواهان و دموکرات ها به همان اندازه — گیری منظم امتیازات به هر دو تا اطمینان حاصل شود که این پلت فرم است که به عنوان بزرگ به عنوان آن می تواند باشد. زوکربرگ به دنبال جلب تمایز بین نقش خود به عنوان مدیر عامل و احساسات خود را — استدلال برای مغلوب ساختن پیشی جستن حق آزادی بیان در محل کار در حالی که با اهدای 10 میلیون دلار به گروه کار بر روی نژادی عدالت در شخصی خود را در زمان.

اما پس از آن تاسیس Facebook اختصاص داده شده به این ایده است که در این زندگی شما فقط به یک هویت واقعی. هنگامی که کارمندان وارد کردن دوشنبه این شرکت شروع به دیدن این محدودیت ها از داشتن آن به هر دو روش.

چه بعدی

ارشد سیاه و سفید مدیران بودند ملاقات با زوکربرگ روز دوشنبه برای بحث در مورد نگرانی های خود را. Facebook است که با داشتن یک دست نشست با کارکنان روز شنبه که در آن " مارک زاکربرگ است که انتظار می رود به سوالات. اعتصاب سازمان در حال توسعه یک لیست از خواسته ها برای این شرکت است.

نسبت

امروز در اخبار است که می تواند بر درک عمومی از تکنولوژی سیستم عامل است.

تا روند: یوتیوب اهدای مبلغ 1 میلیون دلار به مرکز پلیس سهام برای نشان دادن "همبستگی در برابر نژادپرستی و خشونت است." این شرکت در توییتی که از آن حمایت وجوه "در حمایت از تلاش ها برای رسیدگی به بی عدالتی اجتماعی." (Kim Lyons / آستانه)

روند پایین: یک ویژگی های قطعی در Infinite آن را مانند پست با استفاده از هشتگهای #BlackLivesMatter و #GeorgeFloyd دریافت می کردند صفر views. Infinite عذرخواهی برای خطا و گفت: "ما درک می کنیم که بسیاری از فرض این اشکال به یک عمل عمدی به سرکوب تجارب و باطل احساسات احساس می شود توسط سیاه و سفید جامعه است." (همچنین ببینید دیجیتال پزشکی قانونی آزمایشگاه تحقیقاتی در این.) Infinite می گوید آن را در آینده بیشتر به ترویج سیاه.علاوه بر این ،

ویروس ردیاب

مجموع موارد در آمریکا: بیش از 1,807,200

مجموع مرگ و میر در ایالات متحده: حداقل 104,700

موارد گزارش شده در کالیفرنیا: 113,852

مجموع نتایج آزمون (مثبت و منفی) در کالیفرنیا: 1,944,848

موارد گزارش شده در نیویورک: 376,520

مجموع نتایج آزمون (مثبت و منفی) در نیویورک: 2,063,825

موارد گزارش شده در نیوجرسی: 160,445

مجموع نتایج آزمون (مثبت و منفی) در نیوجرسی: 746,145

موارد گزارش شده در ایلینوی: 120,588

مجموع نتایج آزمون (مثبت و منفی) در ایلینوی: 898,259

داده ها از نیویورک تایمز. داده ها از آزمون از COVID پیگیری پروژه.

حاکم

⭐ اطلاعات غلط در مورد تظاهرات در واشنگتن DC مربوط به پلیس به قتل جورج فلوید است که موجی در سراسر توییتر. یکی از این شایعات ادعا کرد مقامات بود به نحوی مسدود معترضان از برقراری ارتباط از گوشی های هوشمند خود را به منظور سرکوب ناآرامی. در اینجا کریگ Timberg الیزابت Dwoskin و Fenit Nirappil از واشنگتن پست:

تظاهرات در مرکز شهر واشنگتن و نزدیک کاخ سفید گسترده بود یکشنبه شب و دوشنبه صبح. چه آغاز شده به عنوان صلح آمیز تظاهرات هفته گذشته پلیس به قتل جورج فلوید در مینیاپولیس بدتر شده پس از تاریک در واشنگتن با تظاهر فوق العاده ویندوز شروع آتش سوزی و واژگونی وسایل نقلیه — با وجود 11 بعد از ظهر حکومت نظامی.

اما درجه ای از ضرب وشتم شرح داده شده توسط توییتهایی با استفاده از #DCblackout رفت و فراتر از واقعیت است. هشدار دهنده متن آمیخته با لرزان ویدئوها از درگیری بین پلیس و معترضان هر چند که روشن نیست که چگونه بسیاری از تصاویر از واشنگتن به عنوان مخالف به دیگر شهرهای ایالات متحده در مواجهه با ناآرامی.

رسانه های اجتماعی است که مورد استفاده برای آبکاری میدهد. اما اطلاعات غلط در مورد ناآرامی نیز ویروسی بر روی سیستم عامل — و نه فقط در DC. (سارا E. Needleman و سباستین Herrera / وال استریت ژورنال)

مقامات و مسئولین اجرای قانون در حال کمک به فشار یک روایت که در خارج از گروهها مسئول تحریک درگیری های خشونت آمیز در تظاهرات بیش از آخر هفته. اما شواهد کمی برای کسانی که ادعا می کند. (Brandy Zadrozny و بن کالینز / NBC)

بیش از آخر هفته مردم در سراسر ایالات متحده دستگیر کرده اند چه ممکن است جامع ترین تصویر زنده از خشونت پلیس تا کنون. این پست شامل تصاویر و ویدئوها از آن صحنه گرفته شده در سراسر کشور که به اشتراک گذاشته شده به طور گسترده ای در سراسر سایت های اجتماعی. (T. C. Sottek / آستانه)

خشونت پلیس آن را سخت تر برای مبارزه با COVID-19. پس از پاسخ پلیس به تظاهرات آسیب پذیر جوامع ممکن است حتی کمتر احتمال دارد به اعتماد و همکاری با مقامات بهداشتی. که می تواند آن را سخت تر برای کنترل موج دیگری از بیماری است. (نیکول Wetsman / آستانه)

اداره پلیس دالاس خواسته مردم به ارسال "تصویری از فعالیت های غیر قانونی" از زندگی ماده تظاهرات در این شهر است. به جای آن دریافت سیل تصاویر و فیلم ها از هنرمندان K-pop. (کارولین هاسکینس / BuzzFeed)

اپل مدیر عامل شرکت تیم کوک خطاب به کشتن جورج فلوید در نامه ای به کارکنان گفت: "دردناک گذشته است که هنوز هم امروز." او همچنین گفت که این شرکت خواهد بود اهدا برابر عدالت ابتکار, یک سازمان غیر انتفاعی با تمرکز بر نژادی و بی عدالتی است. (Mark Gurman / بلومبرگ)

گوگل مدیر عامل سوندار پیچای ایمیل کارکنان در روز جمعه در مورد رشد اعتراضات و ناآرامی ها در ایالات متحده است. فناوری exec نه متعهد به حمایت از هر گونه خاص دولت تغییر سیاست در پاسخ به این تظاهرات بر خلاف برخی دیگر از تکنولوژی رهبران صنعت. (راب قیمت / کسب و کار خودی)

ضربه محکم و ناگهانی مدیر عامل شرکت اوان اشپیگل به نام برای ایجاد یک کمیسیون آمریکایی به آدرس نژادی و بی عدالتی و جامع اصلاحات مالیاتی. در یک یادداشت طولانی به کارکنان او گفت "ناراحت و خشمگین" با نژاد پرستی در امریکا است. به این یکی به عنوان خوانده شده — آن را تا کنون بیشتر متفکر از شرکت های بزرگ پاسخ به این آخر هفته را با خشونت است که من دیده ام.

مغلوب ساختن پیشی جستن اجرایی منظور در رسانه های اجتماعی شرکت می تواند نتیجه معکوس. بدون خاصی مسئولیت حمایت شرکت هایی مانند توییتر را باید تهاجمی تر در مورد پلیس پیام هایی که مطبوعات مرزها — از جمله رئيس جمهور است. (پیتر بیکر و Daisuke Wakabayashi / نیویورک تایمز)

همچنین: مغلوب ساختن پیشی جستن را سفارش می تواند صدمه دیده است آنلاین سخنرانی فشار سیستم عامل رسانه های اجتماعی به محتوای خود درمان ترجیحی. (چارلز دوان و جفری Westling / مبارزه حقوقی)

رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن تصمیم به رفتن پس از توییتر برای واقعیت-چک کردن توییت خود بخشی از یک سنت طولانی مدت تایید توسط آزرده ترول اینترنت. یک کاربر قدرت با پرشور در زیر شلاق را در برابر مدیران مورد علاقه خود را خدمات اینترنت. بهترین شرح پویا بین مغلوب ساختن پیشی جستن, Twitter و Facebook است که من خوانده ام به تاریخ. (کوین Roose / نیویورک تایمز)

قانونگذاران سنا در حال رونمایی از یک لایحه دو حزبی برای تنظیم تماس با ما-ردیابی و قرار گرفتن در معرض-اطلاع رسانی برنامه های. هدف آنها این است که به اطمینان حاصل شود که نرم افزار به منظور مبارزه با کروناویروس نمی آیند در هزینه از حریم خصوصی کاربران است. (تونی Romm / واشنگتن پست)

دولت مبتنی بر تماس با ردیابی نرم افزار می تواند یک فاجعه است. با هیچ طرح ملی برای این برنامه های امنیتی و مسائل مربوط به همکاری برچسبها بزرگ است. (اندی گرینبرگ / سیمی)

یوتیوب گفت: از آن ساخته شده یک اشتباه در حذف ویدئوها در مورد بحث دارو هیدروکسی کلروکین ارسال شده توسط محبوب ، محتوا به نظر می رسد شده اند و خسارت های ناخواسته در این شرکت مبارزه با COVID-19 اطلاعات غلط. (علامت برگن / بلومبرگ)

صنعت

گوگل لغو ارائه می دهد به چند هزار پیمانکاران با توجه به تبلیغات رکود ایجاد شده توسط coronavirus بحران است. این حرکت تحت تاثیر قرار بیش از 2 ، 000 نفر در سراسر جهان که تا به حال امضا ارائه می دهد به یک قرارداد یا temp کارگر. Daisuke Wakabayashi در نیویورک تایمز به این داستان:

بسیاری از قرارداد و temp داوطلبانی که تا به حال توافق برای کار در گوگل قبل از همه گیر در زمان برگزاری در ایالات متحده بودند اجازه رفتن بدون هیچ گونه قطع و یا جبران خسارت مالی. این پس از هفته ها از عدم قطعیت به عنوان گوگل بارها و بارها به تعویق افتاد خود را شروع تاریخ است که در طی آن زمان آنها پرداخت نشده توسط گوگل و یا نیروی انسانی سازمان.

برخی از خواهد بود-پیمانکاران چپ پایدار شغل تمام وقت یک بار آنها را دریافت و اشتغال ارائه در گوگل و در حال حاضر جستجو برای کار در شرایط سخت بازار کار است. برخی که آمریکایی ها گفت: لغو ارائه می دهد پیچیده اند و در برخی موارد با تاخیر توانایی خود را برای دریافت مزایای بیکاری به خاطر آنها خود را به سمت چپ آخرین شغل به طور داوطلبانه به گفته چند تن از کارگران در مواجهه با این سردرگمی است.

Coronavirus کمک های متقابل گروه ها سازماندهی در شل. آنها در حال توزیع مواد غذایی و لوازم یدکی سیستم های تهویه مطبوع با استفاده از ابزار طراحی شده برای تبدیل نیروی کار به پول به عنوان موثر به عنوان امکان پذیر است. (Kaitlyn تیفانی / اطلس)

داخل آمازون سلسله مراتبی شرکت فرهنگ است. این تحقیقات بخشی از یک مجموعه ای به نام Tech سازمان ملل که به بررسی بزرگترین شرکت های فن آوری به عنوان اگر آنها کشور – نه شرکت. شامل یکی از اولین مصاحبه های اخیر آمازون مرتد Tim Bray. (Alexi Mostrous و جیمز توپ / لاک پشت رسانه ها)

زوم قصد دارد به رول از رمزنگاری قوی برای پرداخت مشتریان خود -- اما نه برای کسانی که با حساب های رایگان. (یوسف Menn / فردا نیوز)

همه چیز برای انجام

مسائل به اشغال شما حاضر در قرنطینه.

کمک به یک وثیقه صندوق. این راهنمای جامع از سنگ نورد دارای یک راهنمای به حمایت از دولت ملی و تلاش از جمله جورج فلوید صندوق یادبود در مینه سوتا است. امروز و هر روز سیاه زندگی مهم است.

و وجود دارد برخی از ایده های خوب بیشتر در مورد چگونه برای کمک به از آستانه در اینجا.

و در نهایت...

صحبت ما

برای ما ارسال نکته نظرات, سوالات, و, صوتی, از Facebook همه دست در روز سه شنبه: casey@theverge.com و zoe@theverge.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن