بایگانی IPO وحدت نشان می دهد که چگونه یک تهدید بزرگ آن را به حماسه و موتور غیر واقعی

وحدت، سازنده موتور بازی وحدت محبوب، واصل شده است برای رفتن عمومی در یک لحظه باور نکردنی در زمان. رقیب ارشد آن،

توسط PARINEWS در 3 شهریور 1399

وحدت، سازنده موتور بازی وحدت محبوب، واصل شده است برای رفتن عمومی در یک لحظه باور نکردنی در زمان. رقیب ارشد آن، حماسه بازی ها، در حال حاضر مشغول استدلال است که اپل در حال برگزاری گروگان موتور غیر واقعی است، و حماسه در دادگاه ظاهر خواهد شد این بعد از ظهر بسیار به درخواست حکم مهار تا اپل نمی تواند قطع دسترسی به توسعه دهندگان.

چه باور نکردنی تر است ، هر چند : اعداد نشان داد در وحدت جدید S - 1 بایگانی نشان می دهد این شرکت به مراتب بیشتر از یک رقیب نیرومند به حماسه از ما فکر می کردیم.

ما می دانستیم افزایش زود هنگام علاقه به وحدت ممکن است دست حماسه را مجبور کرده اند، برای اولین بار زمانی که حماسه به شدت کاهش قیمت موتور غیر واقعی در سال 2014، و در سال 2015 زمانی که آن را شروع به اجازه توسعه دهندگان ساخت با غیر واقعی به صورت رایگان.

اما با وجود آن حرکت ها، Unity می over half گوید که در سال ۲۰۱۹، بیش از نیمی از بازی های برتر در تلفن همراه، PC، و کنسول ها با Unity ساخته شدند - از جمله ۵۳ درصد از ۱۰۰۰ بازی برتر در فروشگاه برنامه iOS و گوگل پلی.

وحدت می گوید تا 30 ژوئن، آن را تا به "دسترسی جهانی" از 2 میلیارد کاربر نهایی فعال ماهانه (بخوانید: مصرف کنندگان، نه توسعه دهندگان) اضافه کردن تا 8 میلیارد ساعت گیم پلی در ماه، و همچنین 1.5 میلیون سازندگان فعال ماهانه است. آن سازندگان هر ماه ۸۰۰۰ برنامه و بازی را با Unity در شش ماه قبل از ۳۰ ژوئن توسعه می دادند.

و در حالی که مطمئنا بسیاری از آن 8،000 برنامه ها و بازی ها پروژه های کوچک (جذابیت موتورهای بازی مانند وحدت و غیر واقعی امروز این است که هر کسی می تواند سعی کنید) ، وحدت می گوید آن را تا به حال 716 مشتریان خاص است که بیش از 100،000 دلار در سال به خط پایین آن کمک کرد -- که 60 از آنها با استفاده از وحدت برای چیزی غیر از بازی.

S-1 نشان می دهد وحدت همچنان به رشد، بیش از حد، هر دو از نظر درآمد (542 میلیون دلار در سال 2019، از 381 میلیون دلار در سال 2018) و تعداد سر کارکنان - از 2715 کارمند در ماه دسامبر به 3379 در ماه ژوئن است.

این همه خبر خوب از نظر مالی نیست، هر چند، به عنوان وحدت اذعان می کند که آن را هرگز سود از همان ابتدا ساخته شده است. در سال جاری ۱۶۳ میلیون دلار از دست داد که از ۱۳۱ میلیون دلار در سال قبل از آن افزایش یافته بود.

بدیهی است، وحدت می خواهم شما فکر می کنم آن را به طور مداوم در حال رشد درآمد می تواند برای آن از دست دادن را تشکیل می دهند، اما مانند هر بایگانی IPO، آن را شامل مقدار زیادی از دلایل (ملقب به "عوامل خطر") که چرا ممکن است اتفاق نمی افتد.

من تو رو با همه شون اينجا خسته نمي کنم ولي اين يکي گير کرده:

اگر ما یا مشتریان ما به نقض، و یا ارائه دهنده پلت فرم سیستم عامل و یا فروشگاه برنامه معتقد است که ما یا مشتریان ما را نقض کرده اند، شرایط خدمات یا سیاست های آن، که ارائه دهنده پلت فرم سیستم عامل و یا فروشگاه برنامه می تواند دسترسی ما و یا مشتریان ما به پلت فرم یا فروشگاه خود را محدود و یا قطع.

در برخی موارد این الزامات ممکن است روشن نیست و تفسیر ما از الزامات ممکن است با تفسیر ارائه دهنده پلت فرم سیستم عامل و یا فروشگاه برنامه همسو نیست، که می تواند منجر به اجرای ناهماهنگ از این شرایط از خدمات و یا سیاست ها علیه ما و یا مشتریان ما، و همچنین می تواند در ارائه دهنده پلت فرم سیستم عامل و یا فروشگاه برنامه محدود کردن و یا قطع دسترسی به پلت فرم یا فروشگاه خود را منجر شود.

به نظر آشنا مياد؟ اینها انواع چیزهایی هستند که اپل و حماسه در حال مبارزه در مورد در حال حاضر.

وحدت همچنین صرف مقدار قابل توجهی از زمان بحث در مورد چگونگی هر گونه تغییر در چگونه چین رفتار مالکیت معنوی، نرم افزار بازی، و مالکیت شرکت ها ممکن است کسب و کار خود را تحت تاثیر قرار.

وحدت در حال برنامه ریزی برای تجارت در بازار بورس نیویورک تحت نماد "U" است که رک و پوست کنده بگویم کمی تعجب آور است. نميدونستم هنوز ميتوني با يه نماد تک حرفي به ديبز زنگ بزني



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن