'غیر قابل بیان" ویدئو خلاصه بازی نقش ناشنوا و سخت از مردم شنیدن در زندگی مهم

فیلمساز Emmai Alaquiva پیتسبورگ می خواستم به صحبت کردن با او 8 سال در مورد نژادی آب و هوا در ایالات متحده, اما

توسط PARINEWS در 29 تیر 1399

فیلمساز Emmai Alaquiva پیتسبورگ می خواستم به صحبت کردن با او 8 سال در مورد نژادی آب و هوا در ایالات متحده, اما نگران بود که در سن او ممکن است قادر به به طور کامل درک مسائل است.

"من به او گفتم نام" جورج فلوید " و ما صحبت در مورد آنچه سیاه و سفید زندگی می کند, ماده به معنی," او می گوید. "من مرتب از او Cliffs Notes نسخه به او برخی از الهام بخش است."

دختر خود را شگفت زده کرد او و بازگشت به او را با یک سوال: "او گفت:" سلام بابا چه آمده وجود ندارد و مردم انجام ثبت نام زبان یا ASL در عکس های خود را و فیلم ها؟' این یک نقطه بزرگ ما نیست." او می گوید که او و دخترش را ASL کلاس با هم بخشی از ماموریت خود را برای کمک به او یاد بگیرند که به بیان خودش در رسانه های مختلف.

در طی چند روز آینده Alaquiva رسیده به حرفه ای در افراد ناشنوا و سخت از شنیدن جامعه از جمله مستقل مترجم زبان اشاره امی, Crawford, Danielle Filip پیتسبورگ-منطقه زبان اشاره ترجمه حرفه ای و گرگ پولاک یک دسترسی افسر در یک بانک محلی به مشاوران در فیلمنامه برای فیلم او می خواست به انجام این برنامه شامل یک پیام در زبان اشاره آمریکایی.

"من می خواستم مطمئن شوید که پیام روشن بود و ما نمی تصاحب هر چیزی از جامعه" Alaquiva گفت.

نتیجه این است که "غیر قابل بیان" اطلاعیه خدمات عمومی شامل اعضای جامعه ناشنوایان: "اگر چه ما ممکن است ناشنوا ما می شنوید جهان با صدای بلند و روشن" گروه نشانه.

"امید من این است که "غیر قابل بیان' به ارمغان می آورد با توجه به این حق اساسی بشر از دسترسی به ارتباطات به عنوان یک موضوع که متصل همه ما" Filip گفت.

تفاوت های ظریف از برقراری ارتباط در زبان مهم بودند برای به دست آوردن حق در این ویدئو Alaquiva گفت: به عنوان مثال کلمه "سیاه" با اشاره به این رنگ می تواند امضا شده با یک انگشت اشاره در اصل 1 handshape در حال حرکت به صورت افقی در سراسر پیشانی. اما هنگام مراجعه به یک فرد سیاه و سفید ثبت نام با استفاده از چهار انگشت با هم فشرده در اصل "ب" handshape در حال حرکت به صورت افقی در سراسر پیشانی و به طور کلی محفوظ است و برای استفاده توسط مردم Alaquiva گفت.

شرکت در تظاهرات اغلب به چالش کشیدن برای ناشنوا و سخت از مردم شنیدن به ویژه در جمعیت های بزرگ با بسیاری از مردم با پوشیدن ماسک های صورت که پوشش دهان خود را. فعالان کار کرده اند و با اتحاد ملی از چند فرهنگی معلول طرفداران به فشار برای #BlackDisabledLivesMatter تلاش به ویژه این چالش ها به عنوان وگ نوجوان نویس سارا کیم گزارش شده است. آنها همچنین به دنبال جلب توجه به تعداد قربانیان خشونت پلیس بود که معلولیت.

Alaquiva گفت که او امیدوار است که PSA الهام بخش برای دیگران درگیر در جنبشهای اعتراضی به فراگیر تر و نه لزوما فقط برای کسانی که ناشنوا یا کم شنوا اما هر کسی با یک ناتوانی است. "این کار ما فقط به انجام چیزی و سپس رفتن در مورد کسب و کار ما," او گفت:, و اضافه کرد که او و تیم تولید خود را ساخته شده است یک وب سایت با منابع اضافی.

"وجود دارد یک عکس از من گرفت و در یک تظاهرات در اوکلند و فرد ثبت نام گفت:" من با عرض پوزش من دیر شد من تا به حال مقدار زیادی برای یادگیری است.' که اعمال می شود به هر حرکت شما می خواهید به بخشی از. این که آیا شما در زمان و یا اواخر شما باید نشان می دهد."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن