ما خطوط هوایی ممکن است ممنوعیت مسافران اگر آنها نمی پوشیدن ماسک صورت

ایران و خطوط هوایی آمریکا روز دوشنبه گفت که آنها را به طور موقت ممنوع مسافران که نمی مطابق با جدید صنعت گسترده

توسط PARINEWS در 28 خرداد 1399

ایران و خطوط هوایی آمریکا روز دوشنبه گفت که آنها را به طور موقت ممنوع مسافران که نمی مطابق با جدید صنعت گسترده اجباری ماسک سیاست است که می رود به اثر این هفته است.

سیاست جدید این هفته اعلام کرد در صنعت تجارت سازمان هواپیمایی برای امریکا را پوشش می دهد ایالات متحده آمریکا, دلتا, هاوایی, غرب و JetBlue. پوشش صورت در حال حاضر خواهد شد مورد نیاز در همه این شرکت پروازهای داخلی هر چند گروه تجارت اتاق سمت چپ برای استثنا مانند کودکان و افراد معلول و یا افرادی که با یک دلیل پزشکی برای چرا آنها نمی تواند پوشیدن ماسک. ماسک پوشیده شده است باید کل پرواز به جز زمانی که برای نوشیدن و یا خوردن.

در حالی که برخی از خطوط هوایی در حال حاضر مورد نیاز, ماسک وجود دارد گزارش می دهد که شرکت ها نیست در واقع اجرای این سیاست اواسط پرواز. گروه تجارت جدید سیاست گسترده تر از شرکت فردی تلاش های هر چند هنوز هم برگ آن را به شرکت های هواپیمایی برای تصمیم گیری عواقب برای مسافران که نمی منطبق هستند.

ایران و آمریکا که تا کنون اعلام کرد دقیقترین اقدامات است. ایران می گوید آن را به مسافران که حاضر به پوشیدن ماسک در "داخلی, سفر, محدودیت لیست." آن دسته از مشتریان ممکن است "خود را از دست بدهند سفر امتیازات در ایران برای یک مدت زمان مشخص در حال بررسی جامع بررسی حادثه" با توجه به شرکت. آمریکا در عین حال می گوید: آن را نمی خواهد اجازه دهید مشتریان هیئت مدیره بدون ماسک و "همچنین ممکن است انکار آینده سفر برای مشتریانی که حاضر به پوشیدن صورت پوشش."

ایران می گوید که نمی خواهد بلافاصله بان noncompliant مسافران است. در عوض این شرکت می گوید این است که آموزش آن خدمه پرواز برای اولین بار "فعالانه اطلاع مشتری" است که در صورت پوشش اجباری "برای سلامت و ایمنی از همه" و سپس ارائه مسافر یک ماسک "در صورت نیاز." اگر مسافر امتناع ایران می گوید خدمه پرواز را "انجام بهترین خود را به د-تشدید این وضعیت دوباره اطلاع مشتری از ایالات, سیاست و ارائه مسافر با پرواز ماسک سیاست یادآوری کارت."

اگر مسافر هنوز هم حاضر به پرواز خواهد شد و سپس فایل حادثه گزارش که در آن شرکت می گوید: "آغاز رسمی فرایند بررسی." این شرکت نمی خواهد تصمیم گیری در مورد ممنوعیت مشتری تا بعد از پرواز است.

ما شرکت های هواپیمایی را گرفته و بسیاری از اقدامات مختلف برای کمک به کاهش سرعت گسترش COVID-19 در طول سه ماه گذشته بود و اجرای شدید روش های تمیز کردن یا مسدود کردن وسط صندلی. آنها نیز تا به حال به طور چشمگیری مقیاس عملیات به عنوان تقاضا برای مسافرت هوایی به دلیل سقوط از بیماری همه گیر. اما با وجود هزاران مورد جدید در هر روز و بیش از 100 ، 000 مرگ و میر در سراسر کشور بسیاری از ایالت ها شده اند آرامش بخش محدودیت و بنابراین تعداد زیادی از مردم سفر رفتن تا معنی آن را به این شرکت های حمل و نقل و تجارت گروه برای پیدا کردن راه هایی برای نگه داشتن این افراد بیشتر از گسترش این ویروس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن