ارتش آمريکا سرباز را در حادثه مرگبار آموزشی تگزاس شناسايی کرد

سربازی که اين هفته پس از فروريختن در جريان يک تمرين تمرين بدنی در پايگاه ارتش فورت هود آمريکا در تگزاس جان خود

توسط PARINEWS در 16 شهریور 1399

سربازی که اين هفته پس از فروريختن در جريان يک تمرين تمرين بدنی در پايگاه ارتش فورت هود آمريکا در تگزاس جان خود را از دست داد، به عنوان سرباز کورلتون چي، ۲۵ ساله، از پاين هيل، نيومکزيکو شناخته شده است.

ارتش روز جمعه در آزادی خود اعلام کرد که چی در جریان یک دویدن صبحگاهی با جوخه اش در پایگاه ۲۸ اوت فرو ریخت و به سرعت به بیمارستانی در نزدیکی تمپل تگزاس منتقل شد و روز چهارشنبه در آنجا درگذشت که توسط خانواده اش احاطه شده بود.

رسانه های محلی گزارش دادند که آب و هوا در طول هفته ای که چی فرو ریخت در صدر ۱۰۰ درجه فارنهایت قرار گرفت.

سرهنگ ران اسپرنگ فرمانده چی گفت: تیم ما با باخت ویران شده است. "کورلتون يه سپاهي شگفت انگيز بود و خيلي پر از زندگي و انرژي بود"

او می گوید: «هر باخت تک تک افراد گردان را اثرات می کند چون ما خانواده ای از رزمندگان هستیم، اما این فوق العاده دلخراش است.»

از جوایز و تزئینات چی می توان به مدال خدمات دفاع ملی و روبان خدمات ارتش اشاره کرد. او در ماه فوریه به عنوان خدمه تانک به ارتش پیوست.

علت رسمی مرگ آزاد نشد.

روزنامه نظامی تایمز که یک وب سایت اختصاص داده شده به پوشش ارتش آمریکا است، گزارش داد که یک گارد ملی ارتش به نام گروهبان بردلی مور ۳۶ ساله در جریان یک تمرین آموزشی ناوبری زمینی در ۱۳ اوت درگذشت و شرایط هنوز در دست بررسی است.

فورت هود پیش از این بر اثر قتل مظنون در پایگاه ونسا گیلن تکان خورده بود. به گزارش ارتش، این سرباز 20 ساله پیش از ناپدید شدن در ماه آوریل از آزار جنسی خبر داده بود.

بقایای گیلن در ماه ژوئن پیدا شد و ارتش و وزارت دادگستری آمریکا هنوز در حال بررسی مرگ او هستند.

توسط ریچ مک کی



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب