ما ادعا می کند دو هکرهای چینی هدفمند دفاع شرکت کند و coronavirus تحقیقات

آمریکا وزارت دادگستری به اتهام دو متهم هکرهای چینی با سرقت اسرار تجاری و سایر اطلاعات با ارزش از شرکت ها در سر

توسط PARINEWS در 1 مرداد 1399

آمریکا وزارت دادگستری به اتهام دو متهم هکرهای چینی با سرقت اسرار تجاری و سایر اطلاعات با ارزش از شرکت ها در سراسر جهان از جمله شرکت های مشغول به کار در COVID-19 درمان و واکسن. دادستان ها ادعا می کنند برخی از ارسال ها انجام شد به نمایندگی از چین و وزارت امنیت در حالی که دیگران انجام شد برای سود شخصی. این جفت ارز در حال حاضر می خواستم توسط دفتر تحقیقات فدرال.

Li شائویو (که می رود توسط دسته "Oro01xy") و دونگ Jiazhi اند گفته شده فعال از سال 2009. وزارت دادگستری می گوید آن مواجه می شوند هکرها پس از آنها به خطر بیافتد کامپیوتر در بخش انرژی را هانفورد سایت است که خانه را به یک توقف هسته ای تاسیسات تولید. در علاوه بر این به این نقض آنها متهم به نفوذ گسترده قنداق کردن نرم افزار, دفاع, بازی, و شرکت های زیست فناوری اغلب به دنبال اختصاصی داده است. حداقل یک مورد را دیدم آنها را در تلاش برای گرفتن یک شرکت با تهدید به انتشار کد منبع آن آنلاین.

کیفرخواست ذکر 25 unnamed قربانی شرکت ها از آمریکا و اروپا و استرالیا و کره جنوبی. بیشتر هدف قرار گرفتند بین 2015 و 2019 قبل از شروع این بیماری همه گیر کوروناویروس. با این حال وزارت دادگستری می گوید: جفت "جستوجو کرد برای آسیب پذیری" در شرکت هایی که مشغول به کار در COVID-19 درمان واکسن و آزمایش. در ماه مه اف بی آی هشدار داد چینی-دولت-وابسته هکرها "تلاش برای شناسایی و بە دست آوردن" اطلاعات مورد COVID-19 پژوهش است. هفته گذشته انگلستان را National Cyber Security مرکز به طور جداگانه گفته است که هکرها مربوط به سرویس های اطلاعاتی را هدف قرار داده بود شرکت تحقیق coronavirus واکسن.

کیفرخواست می گوید که و لی دونگ همچنین سرقت اطلاعات "از منافع آشکار" به دولت امنیتی از جمله اطلاعات در مورد ماهواره نظامی برنامه های نظامی و سیستم های ارتباطی. در علاوه بر این به ارائه به وزارت امنیت کشور با شرکت داده آنها گزارش داد و آن را شخصی حساب اطلاعات در مورد مخالفان — از جمله هنگ کنگ جامعه سازمان سابق میدان تیان آن من معترض و کشیش یک کلیسای مسیحی در خین.

لی و دونگ به اتهام سرقت هویت توطئه برای ارتکاب تقلب سیم و نقض ضد هک ، از اتهامات عنوان شده برای هر یک از حمل حداکثر مجازات حبس بیش از 40 سال اگر چه آنها بعید است که دستگیر می شود و یا در صورت آزمایشی در ایالات متحده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن