ما rescinds بخشنامه محرومیت دانشجویان از کلاس های آنلاین

ایالات متحده مهاجرت و گمرک (ICE) و وزارت امنیت داخلی (DHS) توافق کرده اند که برای لغو یک سیاست است که نیاز به

توسط PARINEWS در 25 تیر 1399

ایالات متحده مهاجرت و گمرک (ICE) و وزارت امنیت داخلی (DHS) توافق کرده اند که برای لغو یک سیاست است که نیاز به دانشجویان بین المللی را در کلاس های حضوری به منظور باقی می ماند در ایالات متحده است.

این آژانس درباره توافق با دانشگاه هاروارد و MIT که طرح دعوی در دادگاه در جولای 8th بیش از سیاست. این قطعنامه در آمد کمتر از پنج دقیقه به یک شنوایی برای این مورد قاضی فدرال آلیسون S. Burroughs اعلام کرد.

یخ را یافتم دستورالعمل آن اعمال می شود به بهار سال 2020 ترم اجازه داده است که دانشجویان بین المللی با F-1 ویزا را به طور کامل دوره آنلاین بارهای در حالی که حفظ وضعیت ویزا. که سیاست اعلام کرد در ماه مارس مجاز صدها نفر از هزاران نفر از دانشجویان بین المللی باقی می ماند در آمریکا پس از COVID-19 سوار خود را در دانشگاهها به حرکت آموزش آنلاین. به طور معمول دانش آموزان که نگه داشتن یک ویزای F-1 می تواند حداکثر یک کلاس آنلاین نسبت به دوره خود را از مطالعه.

سیاست جدید اعلام کرد, جولای 6th, اعلام کرد که دانشجویان بین المللی که در زمان به طور کامل آنلاین البته در آینده ترم پاییز صورت می تواند "پیامدهای مهاجرت از جمله, اما نه محدود به شروع روند حذف."

تعداد زیادی از دانشگاهها از جمله دانشگاه هاروارد, برنامه ریزی برای ارائه تمام کلاس های خود را آنلاین در طول ترم آینده. دیگران از جمله MIT پیشنهاد یک مدل ترکیبی از آنلاین و حضوری آموزش.

در دانشگاه هاروارد و MIT به طرح دعوی در دادگاه منطقه ای ایالات متحده در بوستون دانشگاه با اشاره به یخ را رهنمود به عنوان "خودسرانه و هوس باز و سوء استفاده از اختیار است." کت و شلوار به دنبال داشت یک پرونده جداگانه از جمله 17 متحده و DC با پشتیبانی از صدها نفر از دانشگاه. شاکیان ادعا کرد که حکومت تحمیل های بزرگ مالی و اداری بار در کالج ها و دانشگاه ها خواهد بود و تداخل با بازگشایی دستورالعمل که دولت در حال حاضر صادر شده است. آنها همچنین استدلال کرد که این بخشنامه خواهد آسیبی به دانش آموزان اشاره کرد که بسیاری از خواهد بود قادر به بازگشت به کشورهای خود با توجه به محدودیت های مسافرتی و محدودیت های مالی است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن