ما تحریم را Huawei بیشتر از یک خطر امنیتی می گوید به بیرون درز انگلستان گزارش

بریتانیا ممکن است معکوس تصمیم خود را به اجازه می دهد Huawei به عنوان یک تامین کننده برای این کشور 5G شبکه buil

توسط PARINEWS در 16 تیر 1399

بریتانیا ممکن است معکوس تصمیم خود را به اجازه می دهد Huawei به عنوان یک تامین کننده برای این کشور 5G شبکه buildout پس از گزارش به این نتیجه رسیدند که ما تحریم ها را به شرکت چینی غول تجهیزات کمتر امن است. گزارش از GCHQ ملی امنیت سایبری مرکز به بیرون درز توسط تلگراف و تایید شده توسط بلومبرگادعا می کند که محدودیت های اعمال شده بر روی Huawei عملیات "نیروی این شرکت به استفاده از غیر قابل اطمینان تکنولوژی است که می تواند به افزایش خطر ابتلا به انگلستان است."

به گزارش "است به احتمال زیاد به نیروی بوریس جانسون به کنار گذاشتن این شرکت کاملا" با توجه به تلگراف. یک منبع گفت: بلومبرگ که نخست وزیر بریتانیا در حال آماده سازی برای فاز از هواوی به عنوان به زودی به عنوان این سال اگر چه دقیق جدول زمانی است که بنا به گزارش ها هنوز تایید می شود.

"ما با توجه به تاثیر آمریکا تحریم های اضافی علیه Huawei می تواند در انگلستان شبکه های" دولت بریتانیا می گوید, در بیانیه ای. "این یک فرایند مداوم است و ما به روز رسانی بیشتر در دوره به دلیل."

با وجود فشار آمریکا و انگلستان رفت پیش رو با برنامه ای که شامل Huawei به عنوان تامین کننده زیرساخت شبکه 5G در اوایل این سال است. هواوی تنها مورد استفاده قرار گیرد برای "غیر هسته ای" عناصر شبکه و محدود خواهد بود به ارائه 35 درصد از عرضه است. جانسون استدلال کرده بود که وجود دارد عدم وجود جایگزین مناسب برای Huawei فن آوری است که در حال حاضر به طور گسترده ای رایج در ارتباطات شبکه.

"ما در حال همکاری نزدیک با مشتریان ما را به پیدا کردن راه هایی برای مدیریت پیشنهاد آمریکا محدودیت بنابراین انگلستان می تواند به حفظ آن زمان سرب در 5G می گوید:" Huawei VP ویکتور ژانگ در بیانیه ای به بلومبرگ. "اعتقاد ما آن است که خیلی زود برای تعیین تاثیر این پیشنهاد محدودیت های که در مورد امنیت, اما در مورد موقعیت بازار."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب