کاربران کشف تصویر زمینه است که می تواند سقوط برخی از گوشی های آندروید

اشکال در آندروید بدان معنی است که تنظیمات خاص تصویر به عنوان تصویر زمینه تلفن خود را به اندازه کافی می تواند ب

توسط PARINEWS در 12 خرداد 1399

اشکال در آندروید بدان معنی است که تنظیمات خاص تصویر به عنوان تصویر زمینه تلفن خود را به اندازه کافی می تواند به سقوط آن. این مسئله به دست آورد گسترده توجه بیش از آخر هفته پس از leaker یخ جهان توییتی تصویر است که باعث می شود این موضوع و اشکال شده و تایید شده توسط 9to5Google و Android Authority. یخ جهان می گوید که اشکال بر سامسونگ, گوشی خاص, اما آن را نیز تکرار شده است در گوگل, صفحه, گوشی, در میان دیگران.

تحت تاثیر, تلفن, تنظیم عکس به عنوان تصویر زمینه خود را باعث می شود یک گوشی با صفحه نمایش بلافاصله پس از شروع به روشن و خاموش کردن آن را غیر قابل استفاده. راه اندازی مجدد سیستم تلفن ثابت نیست این موضوع. 9to5Google گزارش می دهد که شما می توانید راه اندازی مجدد گوشی خود را به حالت safe mode و حذف فایل تصویر به عنوان یک پتانسیل ثابت اما آندروید اقتدار می گوید که در نهایت مجبور به کارخانه تنظیم مجدد دستگاه خود را برای دریافت همه چیز به حالت عادی بازگشت. کافی است برای گفتن, شما قطعا باید سعی کنید تکرار این موضوع در هر یک از مهم خود را دستگاه.

این اشکال به نظر نمی رسد به جهانی; آندروید اقتدار می گوید که در ابتدا سعی به بررسی اشکال در Huawei Mate 20 Pro اما متوجه شد که این گوشی ظاهر شود.

با توجه به توییتر موضوع نوشته شده توسط 9to5Google نویسندگان دیلن روسل موضوع ممکن است ایجاد می شود که برخی از گوشی ها را پشتیبانی نمی کند رنگ فضای استفاده شده توسط تصویر. با توجه به روسل تصویر با استفاده از فضای رنگی RGB در حالی که بسیاری از گوشی های آندروید را ترجیح می دهند کانونی.

روسل اشاره می کند که زمانی که او آزمایش این موضوع در یک صفحه 4 XL در حال اجرا آندروید 11 توسعه دهنده پیش نمایش این نرم افزار به نظر می رسد که شامل کد به جای پشتیبانی فضاهای رنگ با کانونی. به عنوان یک نتیجه, این زمینه نیست, تصادف صفحه 4 XL. این نشان می دهد که نسبتا ساده ثابت ممکن است در دسترس برای هر گوشی که رنج می برند با این موضوع است. XDA-توسعه دهندگان گزارش می دهد که یک توسعه دهنده در حال حاضر ارائه یک پچ برای رام برای حل و فصل این مسئله است.

آن را غیر معمول نیست برای به ظاهر بی ضرر محتوا به سقوط گوشی های. در اوایل سال جاری یک اشکال داشت در iOS 13 که باعث اپل به تصادف در هنگام نمایش شخصیت های خاصی از سندی زبان. چند سال پیش حتی یک پنج-دوم تصویری است که می تواند اپل را به سقوط. تا زمانی که ثابت است به طور گسترده ای در دسترس, شما احتمالا باید ورزش احتیاط بیش از آنچه که تصاویر شما با استفاده از به عنوان تصویر پس زمینه در آندروید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن