دانشگاه آنلاین مربیگری

مراسم Mysore/Mysuruتجمیس دو ماهه کلاس های مربیگری آنلاین برای مشتاقان در حال گرفتن KAS و دیگر امتحانات رقابتی،

توسط PARINEWS در 21 مرداد 1399

مراسم Mysore/Mysuruتجمیس دو ماهه کلاس های مربیگری آنلاین برای مشتاقان در حال گرفتن KAS و دیگر امتحانات رقابتی، که توسط مرکز مربیگری امتحانات رقابتی (CECC) دانشگاه آزاد دولتی کارناتاکا Karnataka State Open University (KSOU) انجام می شود فردا (اوت 12) ساعت 11 صبح برگزار می شود.

در یک اعلامیه مطبوعاتی، KSOU Registrar Prof. Lingaraj Gandhi گفت: افسر ارشد IAS P. Manivannan عملا در مراسم نوکر از بنگورو شرکت خواهد کرد و خطاب به مشتاقان. *دکتر دکتر س. ویدیاشانکار ریاست و انتشار کتاب مرجع موکتای بهندارا را بر آن خواهد داشت. مدیر ارشد اداری کارناتاکا روستایی شرکت توسعه زیرساخت A.M. یوگش و BBMP کمیسیونویژه Basavaraju نیز حضور خواهند داشت.

بنابر همفکري مرکز آموزش رقابتي KSOU Jainahalli Satyanarayana Gowda، از زمان آغاز به کار در سال 2011، KSOU کلاس هاي مختلف مربيگري را براي امتحانات رقابتي از جمله UPSC و KPSC انجام مي دهد. مربیگری ۶۰ روزه برای مشتاقان در حال گرفتن KAS و دیگر امتحانات رقابتی از ۱۰ ژوئن آغاز شد. بیش از 450 نفر از نامزدهای بخش های مختلف کشور شرکت کردند و فردا (12 آگوست) آخرین روز از دو ماه جلسه مربیگری آنلاین است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن