Valorant است راه اندازی شده در ژوئن 2

ضد شورش را به شدت مورد پیش بینی تاکتیکی تیرانداز Valorant است راه اندازی در ماه ژوئن 2nd. بازی است که در یک بس

توسط PARINEWS در 1 خرداد 1399

ضد شورش را به شدت مورد پیش بینی تاکتیکی تیرانداز Valorant است راه اندازی در ماه ژوئن 2nd. بازی است که در یک بسته بتا از ماه آوریل در دسترس خواهد بود بر روی PC به صورت رایگان و "در اکثر مناطق در سراسر جهان" با توجه به شورش. به عنوان بخشی از راه اندازی بتا به پایان خواهد رسید و در آوریل 28th.

Valorant — یک 5v5 و بازی است که به ترکیب عناصر سرپرستی و Counter-Strike — اولین عرضه عمده از شورش پس از لیگ از افسانهاست که عرضه یک دهه پیش. آن را تحت کشش از بتا آغاز شده است با تشکر در بخش های بزرگ به یک منحصر به فرد راه اندازی که در آن بازیکن تنها می تواند به بتا با تماشای بالا streamers بازی. نتیجه این شد شکستن رکورد روز در آمازون جریان پلت فرم. نیز وجود ندارد که به طور گسترده ای در دسترس Valorant در حال حاضر به حال تاثیر بر esports صحنه با چند بازیکن در حال حرکت بیش از بازی های دیگر است.

برای کسانی که موفق به بتا شورش می گوید پیشرفت خود را تنظیم مجدد خواهد شد و آنها "را از اول شروع پیشرفت از همان خط به عنوان آنها را به رقابت با بازیکنان در سراسر جهان است." این نویسنده همچنین می گوید که این برنامه ریزی برای اضافه کردن حالت های جدید و شخصیت ها و نقشه های "مدت کوتاهی پس از راه اندازی" و از آن خواهد شد استقرار سرور جدید در آتلانتا و دالاس و لندن و مادرید و ورشو به نگه دارید تا با هجوم بازیکنان جدید است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن