وسایل نقلیه می تواند تنها در Tavarekatte مسیر برای رسیدن به تپه معبد

Chamundi تپه مراحل باز برای کوهنوردان میسور/Mysuru: ورود به 1000-به علاوه مراحل منجر به Chamundi هیل که بسته ش

توسط PARINEWS در 22 خرداد 1399

Chamundi تپه مراحل باز برای کوهنوردان

میسور/Mysuru: ورود به 1000-به علاوه مراحل منجر به Chamundi هیل که بسته شد به صورت عمومی و جانبازان زیر این مستند در ماه مارس شده است دوباره باز از دیروز (10 ژوئن). به عنوان تپه مراحل دروازه قفل شده است با جانبازان صعود می تواند گام به تپه مانند قبل با حفظ اجتماعی فاصله و با پوشیدن ماسک.

پس از بازگشایی از Chamundeshwari معبد در بالای Chamundi تپه از شنبه (8 ژوئن) پس از یک فاصله 76 روز پست تسهیلات در COVID-19 مستند محدودیت منطقه مقامات مجاز سفر از شیفتگان و توریستی وسایل نقلیه به تپه تنها از طریق Tavarekatte (ورودی اصلی) در تمام روز از 6 صبح تا 6 بعد از ظهر.

قضایی K. R. بازرس پلیس Srinivas گفت که دیگر مسیرهای ورود به Chamundi تپه بسته شده اند در نظر COVID-19 همه گیر و وسایل نقلیه مجاز به رفت و آمد تنها از طریق Tavarekatte دروازه اصلی است.

اشاره کرد که تمام وسایل نقلیه سفر به Chamundi هیل در حال بررسی توسط پرسنل پلیس مستقر در نقطه ورود و وارد شده در ثبت نام, او گفت که وسایل نقلیه مجاز برای سفر به مدت 12 ساعت بین ساعت 6 صبح و 6 بعد از ظهر به عنوان معبد باز خواهد شد از 7.30 صبح تا 1 بعد از ظهر و 3.30 ساعت 5.30 pm. وجود دارد خواهد بود ممنوعیت خودرو حرکت از 6 بعد از ظهر تا 6 صبح, او گفت:, و اضافه کرد که جاگر و دوچرخه سواران بیش از حد مجاز به استفاده از این جاده تنها بین ساعت 6 صبح و 6 بعد از ظهر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن