Verizon می افزاید: مشتریان پهن باند اما درآمد نرخهای میان کندتر خرید و فروش دستگاه

Verizon اضافه شده 173,000 سیم کارت دائمی تلفن مشتریان و 287,000 دائمی گوشی های هوشمند مشتریان در سه ماهه دوم و

توسط PARINEWS در 3 مرداد 1399

Verizon اضافه شده 173,000 سیم کارت دائمی تلفن مشتریان و 287,000 دائمی گوشی های هوشمند مشتریان در سه ماهه دوم و حتی آن را به عنوان از دست 81,000 مصرف کننده Fios TV مشترکین این شرکت روز جمعه گزارش داد. اما دیدم سود خالص از 10,000 مصرف کننده Fios مشترکان باند پهن, حتی اگر آن را تا به حال تعلیق در بسیاری از خانه تاسیسات به دلیل همه گیر محدودیت.

نگه آمریکایی ها متصل تعهد — waiving هزینه های اواخر و امیدوار به قطع خدمات برای مشتریان که نمی تواند پرداخت در طول این بیماری همه گیر به پایان رسید, در ژوئن 30th, اما ورایزون CFO مت الیس گفت: یک سوم از مشتریان فعلی در صورتحساب خود را در پایان ماه ژوئن و 80 درصد از آن بی سیم مشتریان شده اند ساخت حداقل برخی از پرداخت.

"ما در حال تشویق آنچه ما دیده ایم و انتظار ما این است که اکثریت قریب به اتفاق به مشتریان ورایزون یک سال از هم اکنون" الیس گفت. بسیاری از مشتریان شده اند ثبت نام در برنامه های پرداخت به اجازه دهید آنها را پرداخت صورتحساب خود را در طول زمان در حال حاضر که تعهد کرده است به این نتیجه رسیدند او اضافه شده است.

Verizon دیدم یک سال بیش از سال کاهش درآمد برای سه ماهه از $32.1 میلیارد دلار 30.4 میلیارد که در آن گفت: در زمان ضربه به دلیل کاهش خرید و فروش دستگاه. شصت درصد از آن در مکان های خرده فروشی بودند بازگشایی است تا پایان سه ماهه دوم و بیشتر خواهد شد تا پایان این ماه ،

درآمد خالص شد تا برای سه ماهه از رقم 3.9 میلیارد سال پیش به $4.7 میلیارد دلار در سه ماهه جاری. خود را در رسانه های کسب و کار که شامل TechCrunch و HuffPostدیدم 24.5 درصد شیب در درآمد به $1.4 میلیارد دلار است که این شرکت گفت: در درجه اول مربوط به اثرات از COVID-19.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب