Verizon Fios می افزاید: رایگان Hulu ارائه برای مشتریان جدید در آن بیشتر از برنامه های گران قیمت

Verizon Fios در حال حاضر ارائه می دهد مشتریان جدید رایگان سال از دیزنی به علاوه خدمات و در حال حاضر آن را به د

توسط PARINEWS در 12 تیر 1399

Verizon Fios در حال حاضر ارائه می دهد مشتریان جدید رایگان سال از دیزنی به علاوه خدمات و در حال حاضر آن را به دنبال به شیرین معامله بیشتر با اضافه کردن رایگان از Hulu اشتراک بیش از حد برای آن دو بیشتر از برنامه های گران قیمت.

مشتریان جدید به ورایزون $59.99 هر ماه 400Mbps طرح را در حال حاضر شش ماه از Hulu در علاوه بر این به سال های دیزنی به علاوه. جدید Gigabit Fios مشتریان (برای $79.99 در هر ماه) خواهد شد یک سال کامل از هر دو دیزنی Hulu Plus و همراه با یک روتر اجاره و رایگان Verizon Stream TV set-top box (که اجرا می شود آندروید تلویزیون و معمولا به طور جداگانه به فروش می رسد برای $69.99).

پایه $39.99 برای هر ماه 200Mbps طرح است که همان ماندن با فقط یک سال از دیزنی به علاوه.

به عنوان همیشه وجود دارد چند هشدارهای. این Hulu خدمات تنها برای پایگاه آگهی نسخه پشتیبانی از Hulu و نه گرانتر آگهی رایگان طرح اگر چه آن را در دسترس به هر دو جدید و مشتریان بازگشت. جدید ارائه می دهد و درخواست برای مشتریانی که ثبت نام از هم اکنون از طریق سپتامبر 23rd, پس از آن نقطه آنها باید تا دسامبر 23rd به گرو در اوردن رایگان دیزنی Hulu Plus و خدمات. در نهایت مشتریان را به یاد داشته باشید برای انصراف از خدمات خود را پس از محاکمه آزاد به پایان می رسد. در غیر این صورت آنها می شود به طور خودکار شارژ $5.99 در هر ماه (برای Hulu) یا $6.99 در هر ماه (برای دیزنی به علاوه).



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن