Verizon بزرگترین تبلیغ برای پیوستن به Facebook ad تحریم تا کنون

Verizon آخرین است و دور و دور, بزرگترین شرکت, به پیوستن به یک جریان تبلیغات تحریم Facebook و Instagram به همرا

توسط PARINEWS در 6 تیر 1399

Verizon آخرین است و دور و دور, بزرگترین شرکت, به پیوستن به یک جریان تبلیغات تحریم Facebook و Instagram به همراه حامل پنج شنبه اعلام کرد. تحریم های سازمان یافته ضد افترا لیگ در پاسخ به این غول رسانه های اجتماعی را از دست داده و آتش زا پست از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان به خوبی به عنوان در حال انجام مسائل با اطلاعات غلط که به شدت در هفته های اخیر به علت تظاهرات علیه خشونت پلیس و نژادپرستی و دیگر اخبار و رویدادهای که در معرض نقص از Facebook را اعتدال روش است.

Verizon می پیوندد بستنی با نام تجاری Ben & jerry's و متعدد ورزش و شیوه زندگی شرکتها از جمله شمال و Patagonia, فیلم و توزیع کننده ماگنولیا تصاویر در تحریم. تعدادی از آگهی دیجیتال سازمان نیز آغاز کرده است ارائه مشاوره به مشتریان در مورد نحوه شرکت و یکی i360 است علنا ابراز حمایت از, گزارش وال استریت ژورنال.

"ما باید دقیق محتوای سیاست در جای خود و تحمل صفر زمانی که آنها نقض ما اقدام" ورایزون رئیس رسانه افسر جان Nitti گفت CNBC در بیانیه ای. "ما در حال توقف تبلیغات ما تا زمانی Facebook می توانید ایجاد یک راه حل قابل قبول است که باعث می شود ما راحت است و مطابق با آنچه که ما انجام داده ایم با یوتیوب و دیگر همکاران." Facebook بلافاصله پاسخ به یک درخواست برای نظر.

شرکت های شرکت کننده از جمله ورایزون می گویند آنها قصد دارند به جلو و تبلیغات در سراسر ژوئیه اما برای از سرگیری خرید قرار دادن در Facebook پس از آن. Verizon به بتن بدون استدلال برای حرکت می کند. در عین حال این شرکت تصمیم راستا با خواسته املای ADL باز نامه ای به Facebook تبلیغ منتشر شده در اوایل امروز استفاده می شود که Verizon به عنوان مثال از Facebook را شکست پینوشت: چگونه یکی از این شرکت در تبلیغات پیدا شد در حال اجرا در برابر یک پست ترویج حاشیه QAnon تئوری توطئه.

نامه ای است که بخشی از ADL را گسترده تر تحریم, تلاش, نام ضربه مکث در نفرت طراحی شده برای جریمه کردن Facebook برای آن انفعال و سعی کنید و نفوذ این شرکت برای تغییر سیاست های خود. تلاش آینه بسیاری از همان تاکتیک فعالان استفاده می شود برای الهام بخشیدن به مشابه تحریم از یوتیوب در سال 2017 بیش از پلت فرم های ویدئویی را قابل مقایسه و دیرینه اعتدال مبارزات.

"وقتی که می آید به خرید و فروش با شایع نفرت و آزار و اذیت پلت فرم همچنان آمد تا کوتاه. آنچه که آنها انجام می دهند با 70 میلیارد دلار در درآمد و $17 میلیارد دلار سود ؟ " خواند ADL نامه. "نفرت خود را بیان تحریک و اطلاعات غلط سیاست های نابرابر. خود را قربانی آزار و اذیت خدمات ناکافی هستند. تبلیغات خود را قرار دادن نزدیکی به نفرت مطالب اتفاقی. و خود را 'حقوق مدنی' ممیزی شفافیت گزارش نشده مفید برای حقوق مدنی جامعه است."

برای مارک های دیگر شرکت کننده در تحریم یک نقطه از مشاجره با شبکه های اجتماعی شده است و آن تامل در اطراف مغلوب ساختن پیشی جستن پست خواستار خشونت علیه معترضان و دیگر اشکال دولت نیروی. بر خلاف توییتر که آغاز شده است برچسب زدن تهمت توییتهایی به عنوان گمراه کننده و یا محدود کردن خود و رسیدن به بیش از قوانین در اطراف تماس به خشونت Facebook مارک زوکربرگ مدیر عامل نگهداری تندرو موضع در اطراف اجازه تهمت سخنرانی دست نخورده باقی می ماند با وجود واکنش شدید حتی از درون شرکت.

Facebook به اقدامات انجام شده در ماه گذشته را امتحان کنید و آدرس جنجال. زوکربرگ صحبت کرده است در ظهر در اظهارات عمومی خود را در مورد تصمیم گیری و این شرکت به تازگی تصمیم به حذف تهمت کمپین تبلیغات حاوی نازی ها تصاویر. در انتخابات اخیر یکپارچگی اعلام زوکربرگ همچنین گفت: Facebook اجازه خواهد داد که کاربران برای غیر فعال کردن تبلیغات سیاسی در آینده اگر چه این شرکت است که هنوز هم حاضر به بررسی واقعیت چنین تبلیغات در اجرا تا سال 2020 ما انتخابات است.

علاوه بر این Facebook پیوست توییتر در از بین بردن یک دستکاری تصویری از دو کودکان نوپا نسبت ناروا اعلان مجدد از محبوب راست الگوی رفتاری حساب توییتر بعد از آن به طور دائم به حالت تعلیق درآمد. توییتر در ابتدا برچسب tweet نسخه از فیلم "دستکاری رسانه ها" به خاطر آن به دروغ ادعا کرد که نشان می دهد سی ان ان بدتر ویرایش یک ویدیو از آن هرگز زد در وهله اول. اما هر دو سیستم عامل حذف این ویدئو پس از کپی رایت ادعا واصل شد توسط یکی از پدر و مادر از کودکان نو پا برجسته در کلیپ.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن