روستا در Mysuru-Nagarahole جاده مهر و موم شده زیر COVID مثبت مورد

بیشتر مردم آمده اند از کرالا و تامیل نادو به Mysuru از بمبئی: DC Hanagodu/Mysuru: در ماهاراشترا و یا می ترسید

توسط PARINEWS در 15 خرداد 1399

بیشتر مردم آمده اند از کرالا و تامیل نادو به Mysuru از بمبئی: DC

Hanagodu/Mysuru: در ماهاراشترا و یا می ترسید بمبئی لینک COVID-19 موارد مثبت گسترش شاخکهای خود را به مناطق روستایی و به عنوان شواهدی از این در اواخر شب گذشته یک زن که از بمبئی به Hanagodu ایجاد کرد آزمایش مثبت است. این روستا واقع در جاده اصلی منتهی به Nagarahole پارک ملی مهر و موم شده و توسط Mysuru وزارت بهداشت و پلیس این صبح است.

وجود دارد هیچ تایید رسمی توسط Mysuru دولت منطقه مورد مثبت مورد به عنوان در حال حاضر, اما عکس و گزارش از Hanagodu تایید مورد COVID مثبت مورد.

Hanagodu یک روستای دور افتاده در نزدیکی Hunsur و واقع در حاشیه Nagarahole رزرو ببر. دیروز یک زن از Penchahalli نزدیکی Hanagodu آزمایش مثبت بود. او آمده بود از بمبئی به همراه شوهر و پسر او. خانواده زندگی می کردند در بمبئی و شوهر زن بود که یک راننده تاکسی متصل به یک سفر شرکت.

خانواده ماند در بمبئی

با توجه به وزارت بهداشت منابع خانواده وارد Mysuru پنج روز عقب و روشن نیست که در مورد حالت خود را از حمل و نقل از بمبئی به عنوان در حال حاضر. به زودی پس از ورود خود را در Mysuru آنها قرار داده شد و در نهادی قرنطینه و به عنوان زن باردار بود, او و پسرش فرستاده شد به Penchahalli سه روز به عنوان با توجه به قوانین مندرج توسط دولت زنان باردار کودکان و سالمندان هستند معاف از نهادی شده است.

شوهر زن باقی مانده در نهادی شده است. مقامات بهداشتی گرفته بود خود را سواب آزمون در هنگام ورود و دیروز زن آزمایش مثبت است. یک تیم از مقامات بهداشت و پلیس به رهبری Hunsur Tahsildar آمد به Penchahalli شب گذشته و منتقل زن باردار و پسر او را به تعیین COVID-19 بیمارستان در KRS جاده ها است.

جاده مهر و موم شده

این صبح Penchahalli جاده شده است مهر و موم شده و افسران بهداشت در حال ساخت دور از روستا به معلوم اولیه و ثانویه تماس با ما. روستاییان مطلع هستند در مورد این مورد مثبت و تماس با ما در حال ترسیم.

اگرچه جو متشنج در روستا به عنوان زن در حال بازدید از یک شیر غرفه و یک زن و شوهر از مغازه ها و روستاییان هستند که گفته پلیس و مقامات دیگر به وحشت نیست. آنها گفتند که اگر اصلی تماس با ما ترسیم آنها را قرنطینه می شود.

هنوز بسیاری از Mumbai-عودت

صحبت با خبرنگاران در Mysuru معاون کمیسر Abhiram G. Sankar گفت که تا دیروز در Mysuru وجود دارد 8 مورد و از قبل تست شده موارد مثبت مرخص شده. در افرادی که از کشورهای دیگر به خصوص ماهاراشترا او گفت که وجود دارد کمتر ورود از بمبئی به Mysuru که نسبت به عودت از کرالا و تامیل نادو.

"نه وجود دارد بسیاری از Mumbai-عودت در Mysuru است که این باورند برای افزایش تعداد موارد مثبت. بیش از 400 نفر در آن ثبت نام برای بازگشت به Mysuru از بمبئی از طریق Seva Sindhu برنامه. اما تنها 200 تا کنون آمده. در مقایسه با آنها تعدادی از افرادی که آمده اند از دیگر ولسوالی ها 2000 و در میان آنها عودت از تامیل نادو و کرالا بالا," او گفت:.

400 نمونه در روز

در آزمایش جبهه DC گفت: 400 نفر (سواب نمونه) تست شده و روزانه بسیاری از گزارش ها انتظار می رود از آزمایشگاه. به عنوان دیگر مناطق در حال حاضر خود را تست آزمایشگاه فشار بر Mysuru COVID آزمایشگاه (ویروس تحقیقات و آزمایشگاه تشخیصی) در K. R. بیمارستان محل بسیار کمتر است در حال حاضر.

"دیروز از طریق ویدیو کنفرانس با ما خواسته اند تمام بیمارستان های خصوصی و taluk به مراکز ارسال تب و آنفولانزا مانند بیماری (ILI) بیماران به یکی از دو COVID آزمایشگاه یا تب درمانگاه برای جمع آوری نمونه و تست. تست در دولت امکانات رایگان است," او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن