Virgin Galactic از دست داده و 60 میلیون دلار در سه ماهه اول را اعلام کرد جدید ناسا همکاری برای مافوق صوت tech

فضای, گردشگری, سرمایه گذاری, باکره, کهکشانی از دست داده و 60 میلیون دلار در سه ماهه اول سال 2020 را از $73 میل

توسط PARINEWS در 16 اردیبهشت 1399

فضای, گردشگری, سرمایه گذاری, باکره, کهکشانی از دست داده و 60 میلیون دلار در سه ماهه اول سال 2020 را از $73 میلیون از دست دادن خالص از آن رنج می برد در پایان سال گذشته با توجه به درآمد این شرکت در بیانیه ای امروز. این شرکت می گوید آن را به دست آورده و درآمد فقط $238,000 این سه ماهه اول توسط "ارائه خدمات مهندسی است."

همراه با این درآمد, نتایج Virgin Galactic اعلام کرد که 400 نفر قرار استرداد سپرده به پرواز در شرکت های توریستی آژانس در آینده است. هزینه کامل را به پرواز در خودرو است $250,000 اما از طریق یک ابتکار جدید ویرجین کهکشانی مجاز مشتاق فضانوردان برای قرار دادن پایین فقط $1,000 برای رزرو صندلی در آینده پرواز. این شرکت می گوید کسانی که سپرده نمایندگی "بیش از 100 میلیون دلار از درآمد بالقوه آینده بر تمام بلیط پرداخت."

Virgin Galactic نیز اعلام کرد امروز که آن را به گرفتن برخی از کمک از ناسا برای توسعه آینده بالا ماخ وسایل نقلیه — و یا جت های مافوق صوت — که به طور بالقوه می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای سرعت بالا مسافرت هوایی. امروز این شرکت اعلام کرد که یک فضای جدید عمل توافق با ناسا که اهرم آژانس فضایی پژوهش در زمینه هوایی مافوق صوت سفر.

برای دو دهه گذشته Virgin Galactic را هدف اصلی است برای ارسال به مشتریان پرداخت به لبه فضا و بازگشت به دریافت سریع طعم بی وزنی. اصلی شرکت خودرو VSS, وحدت, یک آژانس که اعزام از زیر بال های غول پیکر حامل هواپیما در هوا. خلبانان در هیئت مدیره آژانس آتش این خودرو پردازنده موتور برای صعود به ارتفاع 50 کیلومتری بالای زمین چه به نظر بسیاری از مرز به فضا است. در آن ارتفاع مسافران خواهد تجربه چند دقیقه از شناور قبل از هواپیما می نشیند و به پایین به زمین و زمین در باند فرودگاه.

هر چند فضای گردشگری است Virgin Galactic نهایی تمرکز این شرکت ابراز علاقه به گسترش قابلیت های آن است. ویرجین ریچارد برانسون بنیانگذار اتحاد صحبت در نهایت توسعه نقطه-به-نقطه, سفر که مستلزم موشک طراحی وسایل نقلیه در نظر گرفتن مسافر از یک نقطه بر روی زمین خود را به دیگری. نقطه-به-نقطه سفر مطرح شده توسط شرکت های دیگر هم قابل توجه SpaceX اما چنین فن آوری است که به دور از واقعیت است. و با وجود نگرانی در مورد امکان چنین اشکال از سفر.

در حال توسعه هواپیماهای مافوق صوت می تواند یک گام مهم برای ساخت نقطه-به-نقطه سفر اتفاق می افتد ، ناسا دارای یک مقدار زیادی از تجربه با این نوع از بالا ماخ وسایل نقلیه با چندین دهه سابقه در حال توسعه هواپیما برای سفر سریع تر از سرعت صوت. در سال های اخیر ناسا نیز مشغول به کار در یک "سکوت" و جت مافوق صوت به نام X-59 QueSST.

در حال توسعه...



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن