عفونت با ویروس پخش نشده از SSLC آزمون مراکز: وزیر

بنگلور: در میان گزارش های بیش از 25 دانش آموزان ظاهر می شود به صورت مداوم SSLC امتحانات تست مثبت برای COVID-19

توسط PARINEWS در 10 تیر 1399

بنگلور: در میان گزارش های بیش از 25 دانش آموزان ظاهر می شود به صورت مداوم SSLC امتحانات تست مثبت برای COVID-19ابتدایی و متوسطه وزیر آموزش و پرورش S. سورش کومار گفته است که اگر یک زن و شوهر از دانش آموزان ظاهر می شود برای امتحانات یافت شده است آلوده به این موارد هم از مراکز معاینه.

امتحان هفته گذشته آغاز شد و در اولین روز کارناتاکا دولت متوسطه آموزش و پرورش بررسی هیئت مدیره ثبت 98.3 درصد دانشجو حضور و غیاب. حضور یافت و به 97.90 درصد در روز شنبه هر KSEEB مدیر.

"وزارت آموزش و پرورش را با هماهنگی با مقامات بهداشت به منظور بررسی اطلاعات از افراد در گروه سنی 14 تا 16 که نمونه گرفته شده برای تست. چنین دانش آموزان خواهد بود و مجاز به حضور در این مکمل امتحانات به عنوان تازه نامزد" سورش کومار گفت.

"16 ساله و دانش آموز بود حضور در آزمون در یک مرکز واقع در Arkalgud شهر در حسن. او از بهبود دانگ به تازگی و فرستاده بود سواب برای تست پس از در حال توسعه یک Influenza-like illness یک زن و شوهر از روز بازگشت" وزیر گفت.

دانش آموز تحت تاثیر قرار شد از دانگ و در طول آزمایش خون خود را سواب گلو نیز جمع آوری شده است. اما نتایج آزمایشگاهی تایید او به قرارداد COVID در حالی که به او نوشتن ، این ایجاد اضطراب در میان پدر و مادر و مقامات. تمام دانش آموزان دیگر و invigilator بودند که موضوع را به آزمون را تایید کرده اند منفی او توضیح داد.

وزیر همچنین گفت: خبرنگاران گفت که رئیس آزما در این مرکز مطلع شد توسط دولت های منطقه بلافاصله به عنوان نتایج آزمون بودند. "دانش آموز بود بلافاصله منتقل به دیگری جداگانه کلاس درس که در آن او به اتمام معاینه. این مورد را می توان نامیده می شوند بدون علامت به عنوان دانش آموز است گفت: به ثبت درجه حرارت نرمال قبل از ورود به سالن امتحان," سورش کومار گفت.

وزیر نیز خواسته شد در مورد چگونه دانش آموز که آزمایش مثبت بود اجازه داده شد به این آزمون است. او گفت که دانش آموز در حالت ایده آل باید با حضور در امتحان آن را به عنوان یک تهدید برای دیگران نیز هست.

امتحانات در حال انجام به عنوان در هر دستورالعمل کمیته های تخصصی و دستورالعمل از دادگاه عالی و دادگاه عالی. وجود دارد بدون نیاز به وحشت ناشی از یک زن و شوهر از حوادث. همه بوق و کرنا کردن مراحل و اقدامات پیشگیرانه صورت گرفته توسط دولت در انجام آزمون. ایمنی دانش آموزان اولویت ما است ، سورش کومار اضافه شده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن