بازدید کنندگان ازدحام نونما Mysuru راه آهن موزه

توسط Rajkumar Bhavasar میسور/Mysuru: Mysuru راه آهن موزه شاهد تعداد زیادی از بازدید کنندگان از آن باز به عموم

توسط PARINEWS در 25 خرداد 1399

توسط Rajkumar Bhavasar

میسور/Mysuru: Mysuru راه آهن موزه شاهد تعداد زیادی از بازدید کنندگان از آن باز به عموم مردم در تاریخ 8 ژوئن سال 2020 است. بازسازی و بازنگری شده موزه بسته شده بود درهای خود را به بازدید کنندگان زیر اعمال مستند در دریا. 24 پس از آن افتتاح شد, on Mar. 14. اکنون پس از 70 روز بازدید کنندگان هجوم آوردند به موزه تا کنون پس از آن بازگشایی شد.

این پروژه رویایی از Mysuru تقسیم بخشی از راه آهن مدیر (DRM) Aparna Garg Mysuru راه آهن موزه به تصویر می کشد تاریخ غنی از 150 سال راه آهن هند بود که در سال 1979. واقع در KRS جاده مخالف CFTRI دروازه اصلی این موزه دارای مجموعه ای جذاب از چندین باستانی بخار لوکوموتیو و واگن.

موزه بسته شده بود حدود یک سال از مارس 2018 برای بازسازی و نوسازی. پس از گرفتن کشیدن نمادین موزه افتتاح شد درهای خود را برای بازدید کنندگان در دریا. 14, 2020 زیر که بیش از 800 بازدید کنندگان تا به حال رنگی موزه.

این موزه در حال حاضر مجهز به جذاب سردر ورودی و همچنین به عنوان به طور کامل مرمت شده لوکوموتیو واگن و واگن همراه با دیگر نادر و جالب در نمایشگاه. حتی وجود دارد یک باتری عمل قطار اسباب بازی برای کودکان. چه چیزی باعث موزه متمایز است که آن را تنها دوم از نوع خود پس از ملی راه آهن موزه در دهلی نو. جدید امکاناتی از قبیل صوتی-رسانه های تصویری-مرکز زمین بازی برای بچه ها, کافه تریا و توالت ها همه در دسترس است در حال حاضر در موزه و محوطه.

تاسیس شده در سال 1979 توسط راه آهن هند, موزه حفظ و ارائه یک قطعه از تاریخ راه آهن هند و سفر خود را. یک مجموعه نادر از واگن سلطنتی متعلق به سابق میسور حاکمان این Wadiyar پادشاهان یکی از نقاط بالا از موزه و ارائه می دهد یک ایده در مورد گراند طبیعت است که در آن خانواده سلطنتی کشور ما سفر آن روز.

مدل های قدیمی از لوکوموتیو بخار و همچنین دیزل و موتورهای الکتریکی, مخزن, موتور, سالن, حمل میسور Maharani, مخابرات, تجهیزات لوکوموتیو دیگ بخار, پمپ, دو-سیم مورد صفحات که در استفاده در 1910-1920 باریک سنج مربی از سال 1927 یک موتور بخار ساخته شده توسط TISCO داخلی از نظر موتور بخار ، خواهد شد بر روی صفحه نمایش.

تازگی بازسازی موزه بسیاری از جاذبه های اضافه شده از جمله راه آهن مربی کافه و کافه تریا'; یک مربی راه آهن است که دوباره مدل را به یک رستوران به سبک ناحیه که در آن بازدید کنندگان می توانید به خرید تنقلات و دیگر اقلام مواد غذایی و نوشیدنی است.

موزه باز است برای مشاهده از 10 صبح تا 6 بعد از ظهر در همه روز به جز جمعه بودن تعطیلات برای تعمیر و نگهداری. هزینه ورودی برای بزرگسالان تومان است. 50 برای کودکان 5 تا 12 سال تومان است. 20 و برای شهروندان ارشد Rs. 25.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن