Vivo را گل سرسبد بعدی غول پیکر در gimbal-سبک لنز دوربین

Vivo آغاز شده است اذیت کردن پرچمدار بعدی خود گوشی X50. یک ویدیو ارسال شده به Weibo نشان می دهد که ماژول دوربین

توسط PARINEWS در 31 اردیبهشت 1399

Vivo آغاز شده است اذیت کردن پرچمدار بعدی خود گوشی X50. یک ویدیو ارسال شده به Weibo نشان می دهد که ماژول دوربین که شامل یک periscope تله دو حالت عادی به دنبال لنز و یک مقدار بزرگتر ماژول است که احتمالا برای دوربین اصلی. لنز می چرخد به عنوان ماژول دستکاری شده توسط یک روبات gimbal نشان می دهد از ویژگی های کلیدی در اینجا این است که تثبیت کننده تصویر است.

یکی از اجزاء in Vivo است Apex 2020 گوشی مفهومی که ما قادر به دیدن در فرد با توجه به COVID-19 همه گیر شد "gimbal-مانند" ثبات در 48 مگاپیکسل دوربین. Vivo گفت: طراحی با الهام از آفتاب پرست چشم و 200 درصد موثر تر از معمولی OIS اجازه می دهد برای دیگر شب مواجهه و صاف تصویری. به نظر می رسد مانند X50 خواهد بود که برای اولین بار تجاری به کارگیری این ایده یکی دیگر از تیزر تصویری سیاهی دوربین در نور کم توانایی.

راس 2020 نیز تا به حال منحصر به فرد periscope زوم سیستم که در آن عناصر لنز در واقع حرکت را قادر می سازد واقعی 5x-زوم اپتیکال 7x. گوشی های دیگر با periscope "زوم" لنز مانند کهکشان S20 فوق العاده واقعا فقط باید بلند لنزهای نخست و تکیه بر نرم افزار پوسته پوسته شدن رسیدگی به فاصله کانونی. این روشن نیست که آیا این جدید periscope طراحی آن را به X50. این ماژول دوربین می گوید: "16-135" در زیر لنز است که می تواند فقط توصیف یک periscope نخست از 5 برابر با فاصله کانونی از یک 27mm اولیه دوربین.

این امکان وجود دارد که X50 می تواند با استفاده از تکنولوژی جدید ISOCELL GN1 سنسور بود که فقط دیروز اعلام کرد. یک Vivo, محصول, مدیر نوشته شده در مورد سنسور جدید در Weibo برجسته آن 1/1.3-اینچ اندازه و 2.4 ميکرومتر-معادل پیکسل. این GN1 بزرگ اندازه فیزیکی همراه با Vivo پیشرفته تثبیت tech قطعا می تواند توضیح غیر منتظره ای بزرگ اولیه لنز در X50.

Vivo را X50 رویداد قرار است به اتفاق در ماه ژوئن 1st.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن